13 Şubat 2008 Çarşamba

Izmirli Güzel Beni Bastan Cikardi!!:….

Merhaba ben ızmırden hakan arkadasımın tanıdığı 17 yaşında tam bir kaşar olan bi kız bize geldi ve arkadaşınında bize geleceğini babam söledi o gece mangal yapıcaktık sonra işten çıkıp eve gittiğimde karşımda 20 yaşında izmirli harika bi sarışının durduğunu gördüm ilk baştan sadece sohbet ediyorduk sohbet ettikçe onun ne kadar çok çile çekmiş birisi olduğunu anlamıştım beni kendine bu yönü çekti sanırım.daha sonra o gece discoya gideceğini ve partnerini bulduğunu söyledi babama partneri bendim biz beraber çıktık evden ve benim dışarda biraz işlerim vardı yanımda geldi daha sonra discoya doğru yol aldık o gün bennetton bir gömlek ve altıma bir kot ve beyaz bi ayakkabı giymiştim güzel görünüyordum kullandığımparfümde burnumda tütüyordu discoya girdik ve pissteen uzak bi masaya oturduk biraz sohbet ettikten sonra ben ne içersin diye sordum ve vodka enerji cvbını aldım ben kola aldıktan sonra onun biraz hızlı gittiğini farkettim daha sonra onun ve benim hpşlandığımız house musicler çalmaya başladı ve dans konusunda iddalaşmaya başladık benim o discoda bayağı tanınmışlığım vardır neyse biz önce ısınma turlarında dans ederken birden azdık mı desem ne kendimizden geçmeye başladık gerçekten çok erotic dans ediyordu ve sürekli aletime ya amını ya götünü basıyordu acayip tahrik olmuştum içimde slip olduğu için alet tamamen bacağımdan aşağıya iniyordu oda bunu farketti ki sürekli kendini bana bastırıyordu daha sonra ben terlediğini görünce sırtına ve göğüslerine üflemeye başladım boynuna üflediğimde titrediğini farkettiğim biraz daha pistin tozunu attırdıktan sonra tüm gözler bize bakıyordu biraz çekinir gibi oldum sonra devam ettim ortalık karıştı en namuslu kız yanındaki erkeğe götünü yaslamıştı bile daha sonra köpük vermeye başladılar ve köpüğün altına girip onu tuttuğum gibi öpmeye başladım bi yandan da kalçasını avuöladım ve heyyy dedi kulağıma usulca bende tamam dedim ve masamıza geçtim ayağında bir yanık yarası vardı ve bandaj köpükten dolayı açılmıştı bu yzden eve gitme kararı aldık canı yanıyordu eve giderken bir kaç yerde öpüştük eve girdiğimde babam ayaktaydı ve biraz sohbet ettikten sonra yukarı çıktık terasta ki masada oturup birer sigara yaktık daha sonra ben üstümü değiştiricem ıslandım dedim oda ok dedi ben ort giyip geldim ve bide ne göriyim yukarda merdivenlerin başında beni bekliyo ve altına kısacık kot şort ve askısıs göğüslerinden düşmek üzere olan bi bady ile karşıma çıktı sütyen tamadığı gayet belliydi sonra yamağa yattı ve beni yanına çağırdı biraz öpüştükten sonra göğüslerini yalamaya başladım ve gerilmeye başladı daha sonra beni istiyomusun dedim ve evt cvbını alınca terasın kapısı kitledim bir elimle amını okşarken hem dudağını hemde göğsünü adeta perişan ettim sonra dayanamayıp odaya geçmeye karar verdik yatağa önce o yattı ve ışı kapatıp yatağa geçtim üzerimizdekiler duruyodu hala öpüşürken ve elleşirken ben tişörtü çıkardım çıldırmış gibiydik sonra onun üstünü çıkardım göğüslerine doyamıyordum yaklaşık 8 ayın verdiği bi azgınlık vardı kız arkadaşımı hala aklımdan çıkaramadığım için bunu bile nasıl yaptığıma aklım ermiyodu ama herşey istem dışıydı artık daha sonra ayağı kalktı ve yavaşta kot şortunu çıkardı bende hemen şortumu ve slipi çıkardım benimkini görünce gözleri açıldı ve hemen yattı amını yalamk istedim ama daha duş almamıştık ve olmaz dedi sonra bacaklarını açtım ve havaya kaldırdım kaafasını deliğe getirdim ve gözlerinin içine baktım biraz ittim ama inanamadım bir bakire gibi dardı sonra biraz daha iteledim sikimin kafası amının ıslaklığıyla iyice kayganlaşıp girdi ama fazlası girmiyordu ve inanılmaz sıkıyodu başını zaten iyice azmıştım ve gelmek üzereydim sikimin durumu için aşağıya baktığımda ben bile dehşete kapıldım ve daha fazla bekleyemeden gönderdim yarıya kadar aldığında ıhhh diye sesler çıkarıyodu bende içerinin neden bu kadar ıslandığını anlamaya çalışırken boşaldığını anladım babam aşağıda olduğu için fazla bişey yapamadım ve hepsini gönderdim 10-15 defa gidip geldikten sonra işimin biteceğini anladım ve dışarı çıakrdım içine boşalmak istemedm korunup korunmadığını sormamıştım daha sonra bir patladım ki sanki iliklerim boşaldı saçları yüzü göğsü ve göbeğine kadar meni olmuştu ust uste bosalttım onu altımda ustumde her pozısyonu denedık kız tam azgın cılgın bıse devamlı sıkısmek ıstıyo bende bayılırım ateslı kızlara saatlerce hemde sevıstık hemde sıkıstık artık 2 mızdede hal kalmamıstı sarılıp uyuduk bıras bırbırımıze bı yandan benımkıde halen amındaydı : uyandıktan sonra bı kac kere daha yaptık sonra gıttım arada cagırır benı evlerıne canı ıstedıgı zaman bu arada beyenebılcegım kendıne guvenen ateslı azgın kızlar eklesınler kızlardan baya talep oluyo beyendıgım kızlarla bırlıkte olabılırım bu arada msn im yakisikli133@hotmail.com ve izmir_h_@hotmail.com 2 sınıde ekleyebılırsınız kızlar gorusrus fırsatını buldumda otekı yasadıklarımıda anlatırım gorusmek uzere!!....;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder