13 Şubat 2008 Çarşamba

orospum şevval ve ben

arkadaşlar ben melis güzel bir kızım 21 yaşındayım bir de sevgilim var kendisi yakışıklıdır ama hiç beni tatmin etmiyordu.geçen yaz kuzenle bodruma gittik.hergün bir yere gidiyoduk o gün bodrum merkeze indik halikarnasa gitmek için yürürken önüme bir kadın ve adam çıktı kadın kadındı ama iri kalçaları ve iri göğüsleri vardı mini deri bir etek giymişti ama o etek sadece kalçalarını kapatıyordu üzerinede beyaz bir gömlek giymiş meme uçları gözüküyodu o kadar tahrik olmuştum ki kuzene sen git benim işim çıktı dedim o da ne işi felan dedi bnde sen git işte dedim ve kuzenden ayrıldım kadının peşine düştüm 15 dk kadar yürüdüler bende peşinden sonra bir otele girdiler ve bende peşinden girdim yan odalarını tuttum ben odada düşünüyordum ki balkona çıktım bi baktım balkonlar yan yana onların balkonuna geçtim ve izlemeye başladım adam benmkini sikiyordu ama benimkinde tık yoktu öle yatıyodu tabi adam yavaş 2 dk da bir boşalıyor aklıma birfikir geldi ve otelden çıktım 10 dk yürüdükten sonra sex shop gittim orda takma yarrak aldım otele geldim ve otelin yanındaki bakkaldan koli bandı aldım odama çıktım baktım ki kadın adama saati gösteriyordu adam kalktı üstünü giymeye başladı bende hemn işe başladım saçlarımı arkadan topuz yaptım takma yarrağı taktım ve koli bandıyla göğüslerimi iyice bantaladım 90 olan göğüsler birden küçüldü ve üzerinede sporcu atletimi giydim ışığı kapattım adam çıktıktan sonra kapıya bir not yazdım aradan bir 15 dk geçti kapım yavaşca açıldı ve o kadın karşımdaydı içeri ürkek ürkek girdi ve bende hiç sesimi çıkarmadan eline yaklaşık 500 milyon para koydum o da tabi hemen yatağa yattı bende yavaş yavaş üzerine çıktım ona sürtününce oo ne kadar büyükmüş dedi sesimi çıkarmadım yavaş yavaş onu soyum karanlık olsada vücudunuu sanki görebiliyodum göğüslerini emiordum o kadar büyüktükü anca 1 saatte bitirdim göğüslerini yaladım ısırdım benmki artık inliyordu o kadar zevke gelmiştiki artık sik beni hadi bekleme dayanamıyorumm sik beni demeye başladı bende amına indim ve yalamaya başladım öle yalıyordumkii hadiii sikkk diyee inliyorduu durmadann ahh ohhhh harikasın erkeğim diyordu bende onu dilimle sikiyordum sonra kendime doğru çektim onu ve yarrağı bi soktumm bir ahh dedi sonra hiç durmadan sokup çıkarmaya başladımm inliyorduu ahh ohh aradan 10 dk geçti hala sikiyordum amını hiç senn gibisini görmedim herkes 5 dk da bir boşalıyo ama senn ohhh ahhh harikasınn erkeğimmm senin orospunn olayım ben senin orospunum sik orospunu parçala amımı diye j-haykırıyordu sonra aldım ters çavirdim götünü yalamaya başladım yine göt deliğini dilimle siktimm sonrda takma yarrakla= o hala inliyordu sonra dudaklarına geldim deli gibi öpüşüyoduk sonra sen bana bunları yaşattın bende sana neler yaşatıcam dedi ve takma raağı yalamaya başladı 10 dk yalladı ikide beri hiç senin gibisini görmedim diyip duruyordu sonra yarrağın üzerinde zıplamaya başladı bende o sırda memelerini öpmeye çalışıyodum o da hem inliyor hemde saçımı dağıtıyordu korktum saçım bozulacak diye geri çekldim sonra biz yine deli gibi sevişmeye devam ettik o sırda nasıl olduysa benim orospum ışığı açtı bi baktım benmkinin gözleri kapalı tam kapatıyodum gözlerini açtı ve ilk şaşırdı bende ilk ona bakatım öle ve özür dilerim öle görünce dayanmadım dedim o da ii ki dayanamamışsın hem parayla değil mi dedi ve biz yine devam ettik benim bantlarımı ağzıyla çıkarıyodu bunları benden sakladığın için pişman olacaksın dedi ve göğüslerimi KOPARMAYA başladı bende inliyordum ve takma yarrağı çakrıp hem kandine bağlamaya hemde amımı emmeye yalamaya başladı oda beni diliyle sikiyodu ve ben zevk sularımı akıtıp duruyordumm sonra beni sikmeye başladıı amımı yırtılacak zannettim ama o kadar zevkliydiki şap şup sesler geliyodu sonra o benim götümü ben onun amını yalamaya başladım ikimizde inliyorduk sonra beni yatırdı ve birden ağzımın üstüne oturdu ben bi kötü oldum kalktı ve noldu dedi bende kötü oldum dedi ii o zaman yapmayız dedi bende olmaz dedim ve oturtturdum onu ağzıma amını 20 dk yaladım o kadar tatlıydıki sonra aynısını o yaptı saat sabah 8 di bizde uyumya başladık saat 2 de kalktık ve o bir arkadaşını çağırdı bir de 3 ümüz yaptık saat gece 12 de denizde seviştik çok güzeldi sonra tel ve adreslerimizi aldık ayrıldık 2 ay önce şevval geldi kapıyı açtığımda şevval karşımdaydı ve orospun dayanamadı dedi sonra hemen başladık 3 gün boyuna yataktan çıkmadık sevgilimde geldi bize katıldı ama o orospumu asla unutmuyorum bazen msnde bana soyunuyooo ve erkeeğim orospun seni bekliyorr yazıı sabırsızlıkla bekliyor diyor=bende yazı sabırsızlıkla bekliyorum bu sefer fantezili olcak=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder