13 Şubat 2008 Çarşamba

jakuzi keyfi

Jakuzi keyfi merhaba ben izmirde yasiyorum bundan dört yıl once bodrum da
Dort yildizli otelde calisiyodum yaz ayları keyiflidir bodrum da hergun baksa macera
Bir gun otelde tatil gunumde otelin imkanlarından yararlanmak icin izin aldım
Sortumu giydim havuz sefası arkasından su kayagı derken jakuziye girdim
Jakuziye girenler bilir cok keyifli bir sey rahatlatma yanında bir ozelliginide kesfettim
Jakuzi eriksiyon yapıyor otelde jakuziye bayan erkek karısık giriyor jakuziye girdimBenimdışımdabirçiftiki bayan vardı çift sarmas dolaş oturuyordu iki bayanda yan yana oturuyorelleri birbirinin bacaklarında ben tek oturuyorum jakuzide Altan tanzikli su geldigi için benimkioturduktan bir dakika sonra kazık gibi oldu bu durumugoren bayanlarbenimonume bakmaya basladılar iki bayan birbiriniz bacaklarını oksamayı artırdı çiftler iyice azdı heralde opustuler ve jakuziden birbirine sarılarakcıktılar
İki bayanla yanlızkalmıstım gulumsedim bayanlardan biri sarısın ince oburu esmer balık etli ikiside bikinili idisarısın olan uzun saclıesmer kısa saclıidi gulumseyerek merhaba dedim ve sohbete basladık havadan sudan konusuyodukbenimkidimdikduruyorbayanlar hem onumebakıyolar hemde bir birlerinioksuyorlardı iyice azmıstım ayaklarımıbayanlara dogru uzattım baktımonlarda uzattı bana dogruayaklarımız birbirine degmiş ben iyice azdımesmer bayan sarısının goguslerinioksamaya basladı anlamıstım bunlar lez di ama benden hoslanmıstılar isimlerinisordum sarısın olan serap esmer olan cansuben de tolga dedim hanımlar dedim elimi penisime koyarakben çokazdımbiraz dha kalırsamsize saldırabilirimdeyince ikiside kahkayı bastı Cansu sen saldırmasan biz saldırcaz mafettin bizi deyince rahatladım gulereksaldırayım ama burada olanmaz dedimkızlar bizim odaya gidelimdediler ve jakuziden çıkarak odalarına gittik. Hikayenin devamını merak edenler hikayesx@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder