13 Şubat 2008 Çarşamba

okumadan geçmeyin

merhaba ben esin size 2 sene önceki hikayemi anlatacağım adana da yasıyorum 2 sene önce mersin e babaannemlere gitmiştim orda bi arkadas eedindim adı damla idi.annem pek dısarı çıkmamı istemezdi bende arkadasım beni çağırınca annemden kaçtım beni bir binanın çatı katına çıkardı ben ise ozaman 14 yasındaydım bana canım sıkılıyor hadi oyun oynayalım dedi ben sen düşün dedim oda sen kadın olben erkek seni seviyormusun işte senin evine gelip seni sikiyorum felan dedi bende ii bakalım oynayalım dedim oynamaya basladım benim evim vardı eve gelip beni soyuyordu ve amını benim amıma sürüyordu ve göğüslerimi yalıyor ve beni öpüyordu oyun böle devam etti sonra toparlandık ben eve gittim sonra babaannem vefat eeti biz de adanada ki evimizi sattık ve mersin e tasındık artık annem ve babam çalıştığı onu eve çağırıyorum ve yine böyle şeyler yapıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder