13 Şubat 2008 Çarşamba

3 erkektiler

merhba ben deniz size bir hikayemi anlatacağım ben 1.70 boylayın 44kg güzel ve alımlı bir kızım ben arkadaşım Lalenin doğum günü için annemlerden izin almıştım.Sonra 3 erkek ve Lale ile ben beş kişi evde tektik.Erkeklerden birisi gidip içki hazırladı.Meğerse içine içkide koymuş.Sonra birkaç tane daha içtikten sonra biz biraz koptuk ben uyuya kalmışım birinin beni kucaklayıp odaya götürdüğünü farkettim sonra gititk ve lütfen bile yapma bana ben bakireyim diye sayıklıyormuşum.sonra ise bir anda ayıldım ve öpüştük.Sonra beni soymaya başladı.İlk olarak amımı yalamaya başladı ve ben zevk almaya başlamıştım.Sonra Lale gitti ve diğerleride geldi ilk olaral 1.si benim içime girmek istediğini söyledi bende kabul ettim ilk olarak başı girdi sonra yavaş yavaş girdi ve kökledi sonra ise bir çığlık attım sonra gidip gelmelerle azdım ve son kişide gelip beni sikti bunu tekrarladık ve birlikte banyoya girdik.sonrası sabah onların koynunda kendimi bulmamdı şimdi 24 yaşında evli bir bayanım ve her gece kocama kendimi siktiriyorum.Çok güzel sizede tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder