13 Şubat 2008 Çarşamba

DANSI COK İYİYDİ

merhaba ben özturk müzizyenim gecimimi dugun salonlarında cafeler ve barlarda miyanislik yaparak geciriyorum .regatada vudoo barda calışıyorum geceleri gunduzleride dugun salonlarında calışıyorum bahceli evlerde cuma gunü dugun vardı dugun siyah saçlı kırmızı abiyeli dolgun kalcalı 24 170 boyunda tahminen 60 kilo cıvarında balık etli muhtaşembi hatun . diyak99@hotmail.com
dugun boyunca sürekli onu süzdum öyle sexsi dans ediyordu ki kalcasını kıvırması beni bitiriydu kendisine hayran bırakıyordu .mola verildigi bir anda sahneden indin dişrak yanına gittim adını sordum tanışmak istedim sıccak davrandı ama adını söylemedi ben genede kendisine hayran kaldıgımnı ve ısrarla tanışmak istedigimi söyledim ve kendisine kartımı verdim sabırsızlıkla bekleyegim dedim kendisine ve kartımı zorla verdim .dügun boyuncada gene gözlerim onun üzerindeydi ve butun sarkılarımı onun zeytin karası gözlerine bakarak söyledim ve dugun boyunca beni sürekli süzdu oda , her baktıgımda hayranlıgım giderek artıyordu .artık dugun bitmiş kapıdan cıkıyordu geri dönum bana baktıgını gördum ve tekrar göz göze geldik .ve gitti diyak99@hotmail.comdugunden cıktıktan sonra barda programım vardı ve bara gttim radan 10 dakka geçti geçmedi benim kırmızı elbiseli hatunum bara geldi dugundeki arkadaşlarıyla ben sahneden kendilerini tebrik ettim mmasaya özel hizmert sunulmasını istedim oda bana bi tane viski gönderdi .yanıma geldi adını söyledi adının sedef oldugunu söyledi bende cok hoşuma gittigini söyledim benimle dans edermisin diye sordum ederim dedi birazada alkolun etkisiyle bende buyna cok guzel bi şarkı söyledim dans ederek cok romantik bi ortamdı yukarda muzisyen odası vardı oraya gelmesini söyledim 15 dakka sonra geldi , diyak99@hotmail.com
kapı çaldı açtıgımda oydu hiç bişey demeden dudaklarına yapıştım kapının arkasına yasladım öyle öpüşüyorduk ki sanki benim cigerlerimi sökülecek miş gibiydi ve kalcalarını okşuyor ve bedenlerimiz birbirine yapışıyordu kulaklarını öpüyordum boynunu ve öpüyor ve ısırıyordum içimdeki nazik adam gitmiş vahşi bi kaplan gibiydik ikimizde sexse açtık elimi kalçalarından baldırına attım ve bacaklarını okşuyordum tertemiz vucudunda gezinen parmaklarım sanki amerikayı keşfediyordum hiç böyle bir kadınla birlikte olmamıştım içimdeki arcu dahada cok artıyordu benimde sikim iyice kalmış tı ben onu öpuyordum gögus arasını öpmeye başladım beyboltopundan biraz buyuk gögusleri var dı üpüyor ve ısırıklar atıyordum göguslerine ve gögus uylarını ısırdıkça kendinden geciyordu göbegini yalamaya başladım ve amından akan zevk suları bacaklarına dogru sızıyordu amınıda yalamamı istedi bende yaladım ve ve dilimle kilitorisini emdim cok zevk almıştı artık tamammen hazırdı bende hayırdım sanki dünya durmuştu bizim için ben ayaga kalktım ve ve dudaklkarına yapıştım tekrarr sikimide amının üstunde gezdiriyordım okşarcasına sanal.heyecan@hotmail.com
bu ise onu daha cok deli ediyuordu bende artık datanacak hal kalmamaıştı
bacaklarını belime bagladım ve çakmaya başladım
hemeniçine girdim diyak99@hotmail.com
o kadar dar bi amı vardı ki san ki bakire sikiyor gibiydim sikimin girmesiyle bi zevk cıglıgı attı ki bende ritmik hareketlerle onbu sikiyordumn hiraz daha hızlandım artık ses gelmeye başlamıştı ikimizde doruklardaydık sanki hiç sex yapmamış gibiydik ve bırakmak da istemiyorduk devammm etetik sevişmeyue o gece benim kaldı benim evimde sabahlara kadar seviştik diyak99@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder