13 Şubat 2008 Çarşamba

Bir Güzeldi Herşey Onunla …

Selams Ben İzmirden 20 Yaşında Bir Gencim,
Yaşadığım Olayı Sizlerle Paylaşmak İstedim Ki Bunu İyi Cesaret Ettim :
Ben Yıllardır Normal Ve Düzenli Bir Şekilde İşime Gider Gelirim İzmirin En İşlek Caddelirinin Birinde Bir Giyim Mağazası
Yöneticisiyim, İşimizin Verdiği Yoğunlukta Günde Tonlarca Bayan İle İletişim Kuruyoruz Ve Herşeyin Normal Seyir Ettiği Bir
Günde Elemanlarımızdan Bir Tanesi İşten Ayrıldı Ve Yerine Yeni Bir Eleman Bulmak İçin Cama İlan Asmakta Pek Gecikmedik.
Aynı Gün İçerisinden Bir Kaç Başvuru Oldu Ve Bunların İçerisinden Bir Tanesi Yani "Merver" Gerçekten Güsel Ve Çekici Bir
Bayandı, Seçimimizide Genelde Güzel Ve Diksiyonu Düzgün Bayanlardan Yöne Yaparız ki Müşteriyi İkna Kabiliyetinde Daha Başarılı Olabilsin...

2 Gün Sonra Merve İşe Başlamıştı Ve Nedense Beni O Kıza KArşı Çeken Birşey Vardı Bütün Gün Aklım Ondaydı Sanki, O Birazcık
Gülümser Ve ÇEingen Bakardı Bana Çünkü Daha İşinde Yeniydi Ama Günde Bir Çok Kez Göz Göze Gelirdik.. 19 Yaşında Ve Üniversite Öğrencisiydi Merve 3 Kız Arkadaş Tuttukları Evde Kalıyorlarmış.. Aradan Bir KAç aY Zman Geçti Ve Artık Daha Samimiydik, Kış Sezonundan Çıkmış Ve MAğazaya Yeni Yazlık Ürünleri Yerleştirirken MErve Bir Çoğunu Beğendi Sırayla Giyip Çıkarıyordu Hepsini, Sayım Filan Derken Saat Gece 1 Olmuş Ve Dükkanı Kapayıp Elemanları Ewlerine Bırakma Saatiydi Artık..

Herkezi Saat Geç Olduğu İçin Ewlerine Kadar Bırakırken En Son Sıra Merveye Gelmişti, Sonunda Kapılarının Önüne Gelmiştik Tam Gidecekken Ben Merve Gel İStersen Bir Çay Filan İçer Hem Günün Yorgunluğunu Atmış Olur Hemde Ewdeki Arkadaşlarımla Tanıştırırım Seni Dedi. Bende Olumlu KArşılayarak Ewlerine Gittik Ve 1 Arkadaşı Vardı O An Ewde Diğeri Ailesinin Yanına Başka Şehire Gitmiş, Saat Gece 2:30 Filan Olmuştu Biz Yeni Çaylarımızı İçiyoruz Derken Arkadaşıda Yatmaya Gitti Dersi Varmış Ertesi Gün Okulda, Merve İle Şaka - Gırgır Sohbet Filan Derken Saat Baya Geç Olmuştu Ve Aramızda Şaka Yaparken Nasıl Olsa Birazdan Yine İşe Gidices Hiç Uyumasak Daha İYi SEnde Burda Kal Dedi Bu Gece, Bence Gülümseyerek Öyle Olucak Sanırım Diye Cevap Verdim Ve O Gece Oradaydım..

Uzun Konuşmalar Ardından Merve İle Biran Gözgöze Gelmiş Ve Tamamen Donmuştuk Sanki O An Zaten Herşey Patlak Verdi, İlk Önce Merve Benden Hoşlandığını Söylerken, Bende Aynı Şeyleri Hissettiğimi Ve Aklımın Sürekli Onda Olduğunu Söyledim, MErve Buna Sevindi Ve Yanıma Oturdu Gülümsüyordu. Ben Daha Fazla Dayanmak İStemiyordum Ona KArşı Ve Yavaşca Dudaklarına Yönelirken Onun Hiç Bir Tepki Vermemesi Dahada Cesaretlendirmişti Beni, Öpüşmeye Başlamıştık Sonunda Bunca Zman Sonra Ve Ellerimle Okşayabiliyordum İstediğim Her Yerini.. Artık Kendimizden Geçmiştik Kanepede Kulağımıza Sevgi Sözcükleri Fısıldarken Ve Üzerindekini Çıkarmak İStedim Sonunda ODa Benim ÜZerimdekileri Çıkarmaya Başlamıştı, O Gün Sabah 8 e KAdar Çılgınca Sex Yapıp İçimizden Gelen Herşeyi Yapmıştık Ve Biliyordum Devamda Edecekti Bu Zaman ki, Ediyorda...

Artık Bir Çok Gece Onlarda Kalıyoruz Arkadaşlarıda Öğrendi Herşeyi Ama Pek Aldırmıyoruz Biz, Çünkü Hiç Kimse Önemli Deil Bizim Gözümüzde Bunun Sebebi İse En Öncelikle Kendimiz ! Tanışmak İsteyen Bayanlarla Yazışmak İsterim Msn Adresim hayal-star35@hotmail.com Görüşmek Üzere Kendinize Cici Bakın, Nice Zevkli Günlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder