13 Şubat 2008 Çarşamba

sevgilim ve stajer öğretmen

o akşam sevgilimde kaldım ve tam 2 saat seviştik 1 saat sexs yaptık aradan 1 ay geçti ve çanakkale gezisi olcağını söledişler biz hemn katıldık zaten cuma gecesi yola çıktık ve ben yine kısa bir etek giymiştim yol boyunca sdece birbirimizi kestik ben onurun kucağında uyuyodum ki dönüş yolunda tekirdağda durduk herkes indi ama biz inmedik ve onurla sevişmeye başladık onu sevdiğimi biliyodum ama kerem hoca o başkaydı sevişirken kerem hocayı gördüm ve ona nispet yaparcasına daha ateşli sevişmeye başladım ve onurrr erkeğim sik beni diye sessizce bağırmaya başladım.sonra onurla btirdik onur tuvalete gitti bende üstüme başıma çeki düzen verirken kerem hoca geldi ve bende buyrun hocam dedim bana doğru geldi dudaklarıma yapıştı ben zafer kazandığımı bildiğim için kendimi ağırdan sattım hocam napıyosunuz lütfen bırakın dedim.O da başından beri beni çıldırtmak için uğraşıyorsun artık dayanamıyorum dedi ve eteğiminaltından amcığımı ellemeye sıkmaya başladı bende artık hayır diyemedim ve kendimi ona bıraktım beni tamamen soydu o kadar sert hızlı ve ateşli hareketler yapıyoduki çıldırıyordum artık dayanamayıp soksana diye bağırdım oda beni ğedi ve hemen o yarrağını göt deliğime soktuu o kadar zevkliydiki sonra çıkaredı ağzıma verdi deli gbi emdim,yuttum beni ordan oraya otuyodu camlarda yerde heryerde sikişiyoduk ama artık korkmaya başladım onur heran gelebilirdi onu kaybedemezdim ama bu zevktende mahrum kalamzdım ve en sonunda otobüsün düğmesine bastım kapı kapandı 30 dk devam ettik sonra oda yorgun düştü bende hemn tuvalete gittim çıkışta onura rastladım nerdesin dedi bende artık hep senin yanındayım dedim ve onu öptüm 1 ay sonra kerem hoca stjını yarıda bırakıp gitti biz onurla hala beraberiz bu olayda bir anı olarak kaldı=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder