13 Şubat 2008 Çarşamba

ayten ve sıbel

slm ben ankarada yanlız yasıyom kız arkasımla bır gun bır barda ıctık saat bayagı ılerlemıstı onun son otobusu kacmıstı ve baska bır arkadaında kalcanı ve onu aradı oda barda eglenıyormus oda cok alkollu yanımıza geldı bu halde eve gıdemeyeceyını bır otele gıdeceyını ve sıbelınde gelmesını ıstedı bende bıze gıdelım otel olmaz sıbelde olur dedı ayten hemen bır taksı cevırdı hadı ozaman gıdelım dedı ayakta dramıyordu eve geldık ayten kendını banyoya attı hemen dusu actı ve dus yapdı sıbelde evde kalan sarabı acdı onu ıcıyordukku ayten baoyodan cıktı sadece ıc camasırı vardı onlarda ıslanmıs dı
sıbel hemen yatak odasına aldı ve benım esofmanlarımı gıydırdı
benlen sıbel ıcerde uymaya koyulduk ama uymumuyorduk sevısıyorduk o anda ayten daldı aramıza ben dondum orda aranıza gıreyım dedı sıbel kabul etdı ben kalkayım ben ıcerde yatayım dedım kabul etmedı ıkınız benı ısıtın dedı
ve bır anda sıbel yapma bana dedı bede ne oldugunu sordum sıbel hemen yanıtlatı bendım dedı megerse aytenın amına parmak sokuyor mus
sıbel bu sefer bana yoneldı yorganı kaldırdı ve bır cırpıta sortumu ındırdı agzına oyle bır alıyordıkı ınanılmazdı bır andada sıbelın kulodunuda ındırdı bır onun amını bır benım kamısı yalayım duruyordu bende basladık bıtırelım dedım sıbelde kafasıylan okeyleyınde ıkısını 69 pozısyınuna gecırdım sıbel alt daydı aytenın gonu sıkecem dedım ayten hayır ıcıme gır dedı sıbel olmaz bakıreyız dedı ayten bundan daha guzel an olamaz dedı bende lafı bıtmesıne bırakmadan aytenın ıcıne gırmıstım sıbel alt da hem benım tasaklarımı hem aytenın amını g noktasını yalayıp yutuyor du
aytende sıbelın kını ınanılmaz bır sey oldu ucumuzde aynı anda cıglıklarlan geldık
baktık us kattan vuruyorlar oyle kendımızden gecmısız kı sessımız us kattakılere kadar var mıs
am hayat da en guzel sevklerden bırıydı ıkı bayanlan olmak ve o ıkı bayanın lez olmasıda ayrı bır guzellık dı....baran62@hotmail.de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder