13 Şubat 2008 Çarşamba

çılgın kadın

herzaman otobüse binmem bir gün otobüsle yolculuk yapmam icap etti ilk duraktan bindiğim için oturmuştum ama iki durak geçmedi bay doldu neyse bir yaşlı bayan geldi ona yer verdim derken otobüs iyce doldu önümde bir sarışın bayn belirdi çok güzel fiziği vardı ama ban böyle taciz olayları çokters olduğu için umursamadım derken kadın bine yol veriken tam önüme deldi otobüs durup kalktıkca iyce kendini bana bastırıyordu elimde olmadan benim kocaman alet iyce azmaya başladı kadın bir ara hissetmiş olacakki ban döndü ve baktı çok utanmıştım yüzümden anlammış olmalıki kulama sokularak önemli değil dedi ve ben bundan baya çesaret aldım çünkü çok güzeldive aynızamanda fizik mükemmeldi neyse kadın iyce abanmaya başladı bende abanmaya başladımsıcaklığını hissetye başladım artıkdayanamıyordum eteğini yukarı kaldırdım okşayamaya başladım kadın azdı benimki okşuyordu artık fermeri indirdi hafif domaldı kulama usulca hadi sok dedi artık içdeydim neye uğradığımı şaşırdım biryandanda zevkten herşeyi unutmuştum kadın inlememek için parmağımı öyle ısrmışki zevkten hiç anlamadım artık boşalıyordum kadın benden önce boşaldı benden tlf numaramı istedi verdim hala buluşuyoruz evinde defalarca siktim ne saxso çekiyor inanılmazbirşey dedimya kadın azmış azgın kadınlara bayılıyorum yaşları ne olursa olsun böyle kadınları bekliyorum sexs_man5858@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder