13 Şubat 2008 Çarşamba

yaşamak gerek

selam hikaye okuyucuları.burdaki yazılan lar doğru ise ne mutlu yaşayanlara ve yaşamsını bilenlere.bende sizlerle yaşadığım hikayemi paylaşmak istiyorum.istanbul da yaşıyorum bakımlı yaşamayı seven biriyim.bir boğaz seferi sırasında vapurda yanıma beşiktaş iskelsinde bir bayan oturdu.hareket ettikten sonra boğazı izliyordum birazö zaman geçince yan kaçamak gözlerle bakıştığımızı farkettim.bende bakmaktan kendimi alamıyordum.çok hoş bakımlı tatlı mı tatlı bir bayandı.köprüye geldiğimizde boğazdaki mimari bir yapıyı sordubir bayan oturdu.hareket ettikten sonra boğazı izliyordum birazö zaman geçince yan kaçamak gözlerle bakıştığımızı farkettim.bende bakmaktan kendimi alamıyordum.çok hoş bakımlı tatlı mı tatlı bir bayandı.köprüye geldiğimizde boğazdaki mimari bir yapıyı sordu beylerbeyi sarayı olduğunu söyledim.teşekkür etti.o sırada merhabalaştık ve tanıştık.memnun olduğunu söyledi sohbetimiz devam ettikçe daha da samimi olduk.bir güzellik salonunda çalıştığını söyledi.etkilenmiştim oda belli ediyordu etkilendiğini.açıkça çok hoş olduğunu etkilendiğimi söyledim hoşuna gittiğini oda aynı şeyleri hissettiğini söyledi.emirgan iskelesine geldiğimzde inmek zorunda olduğunu söyleyince çok üzüldüm ve bende orda indim.görüşmek istediğimi ve numarsını istedim ve telefon numaralarımızı vererek vedalaşıp otobüsle devam ettim.akşama telefon edip knuşmaya başladık muhabbet sonunda buluşmaya geldi yanlış anlamazsa hafta sonu evime davet ettim önce dışarda buluşup sonra evde buluşalım dedi ve boğazda çok güzel bir mekanda kahvaltı yaptık.bakışlarımız hareketlerimiz dilimiz oluyordu.çok güzel olduğunu sevgiye ilgiye şefkati fazlasıyla hakettiğini söyledikçe oda bana daha fazlasını söylüyordu.ordan kalkıp evin yolunu tuttuk eve geldiğimizde sarmaş dolaştık ayakta öpüşmeye başladık heyecan sıcaklık herşey mükemmeldi.okadar istekliydik ki 20 dakikaya yakın öpüştük ayakta bir bayan ancak bu kadar romantizmden anlayabilirdi.kırmızı şarap içermisin soruma meyve kokteyli benden olursa neden olmasın cevabıyla çok anlamlı bir karşılık verdi.şarabı ben açarken kokteyli o hazırladı.tutkulu bir sevişme için duygusal bir müzik ve kadehlerimizi kaldırdığımızda sıcaklığımız bizi yakıyordu.2 şer kadeh şaraptan sonra gözlerimiz daha tutkulu bakarak dudaklarımıza yapıştı dillerimiz dans ediyordu.yavaşça aşk oyunlarıyla üstünü çıkardığımda siyah sütyeni içinde memeleri ahenkle duruyordu elimle yoğurmaya yalamaya başladım kokusunu beni bitirmişti dayanamayıp boşaldım boxserıma.altınıda çıkardım muhteşem bir vücut yalvarır gibi bakıyordu bana.üstümü çıkarmaya niyetlendim ki müsade etmedi ekndi elleriyle yavaşça soymaya başladı dokunuşları ile tekrar taş gibiydi benimki.batmış bokserımı çıkardı kokladı dölleri. mis gibi diye fısıldıyordu.eliyle yarağı okşamaya başladı başına küçük öpücükler kondurması çıldırtıyordu beni ve harika bir tempoyla yalamaya emmeye başladı arada bir öpüşüyor tadını beraber alıyorduk.kucaklayıp yatak odama götürdüm iç çamarıyla harika görünüyordu.sevişmeye başladık amını okşamaya başladım kilodun içinden sulanmıştı oda dişimle çıkardım sütyenin arasından memelerine git gel yapmam çok hoşuna gidiyordu.69 olup yaladık tertemiz amı vardı.sikişelim ne olur diye yalvarıyorduk bu harika bişiydi tadını alarak anında olup bitsin istemiyorduk sütyeninide çıkardım ve üstüne çıktım kendi elleriyle amına yarağı sürtüyordu hakim olmayı sevdiğini söylemsi beni daha çok azdırdı ve sonunda daracık yuvaya sokmaya başladım yavaşmı yavaş yapıyorduk titriyorduk zevkten biraz hızlanınca içine boşaldım sıcacık harika demesi zevkin doruklarına çıkardı bizi.misyoner ve makas pozisyonun da arka pozisyonda 3 kez daha sikiştik sonuncuda diline boşalmamı istemesi harikaydı dölleri yaladı memelerine ve yüzüne sürdü güzelleştirdiğini söyledi şaşırdım doğrusu.müthiş bir gün geçirdik herşeyden öte bu işin neden niçin ve nasıl yapılmasını biliyor olmasıydı harikaydı benim için.keşfedilmemiş olanı ve eksik kalan zevkler olduğuna inananların maillerini bekliyorum calionsamonra@hotmail.com.yaşamak güzel farkına varmak daha güzel hissetmek ve yaşamaksa çok daha güzel...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder