13 Şubat 2008 Çarşamba

komşum ve internettekı hatun

Selam arkadaşlar yaşım 26 evliyi adımı boş verin#61514;
Ben özel bir Firmada çalışıyorum Bilgisayar başında gercegden iş olmayınca insanın cani çok sıkılıyor.
Öyle günlerden birisiydi yine internete dolaşırken bir sayfaya önüme çikdi bedava yer herkes yazıyor kadın erkek çift sex yeri yanı. Dolaşırken bitane kadın vardı yaşı 41 evli resmilide koymuştu çok sek sıdı gercekden kısa mesaj yazdım msn adresimi verdim ona. Ogün sahten kaç kişiye yoladım bilmiyorum ama o aklımdan çıkmadı hıc.inanmadım ama gercekden 2 hafta sonra mesaj atı o ismi derya msn adresini verdi ekledim msne ertesi gün acıktı msn i konuşmaya başladık.ilk defa böyle biriyi tanıdım acık sözlü ne ıstedıyını biliyor.
Hemen kendi fantasılerını anlatmaya başladı nasıl bir ilişki veya sex ıstedıyını okudukça az Dim 31 çekmek istedim ama iş yerinde nerde cekıcem. O yazıyor ben azıyorum en sonunda yeter dedim. Ben iş deyim dedim azdırma beni dedim. Tamam dedi sen anlat O zaman benimlen ne yapmak ıstedıyını. Şu an yanımda olsaydın ilk baş da senin memelerini yalamak isterdim sonra yavaş yavaş amini yalardım ınanmıcak siniz ama o an cam açtı kendisini parmaklıyordu gercekden durdum baktım öyle canim çekti ki bilemesiniz. O bitene kadar baktım hoşuna gittim dedi evet dedim,biraz msn de daha tanışalım belki ilerde buluşa biliriz dedi tamam dedim.
Yaklaşık 2 hafta böyle gitti nerdeyse 2 veya 3 günde sadece o nu seredıyordum nasıl kendisini parmakladığını.
Dayana maddim tol ete gittim 31 çekdım artik.
Nez aman buluşalbılırız dedim artik istiyorum seni dedim.
Tamam dedi cumartesi günü buluşalım dedi ama sende bende olmaz tamam dedim. Düşündüm karimi napicam diye annesine yolarım en iyisi. Akşam karıma yalan atim sen annen de kal diye, işim var dedim eve gelmicim o gün tamam dedi oh dedim kendime.
Cumartesi oldu bekliyordum onu, kapı çaldı açdim bir bakdim evimizin karşısındaki komşumuz geldi. napiyorsun dedi hıc arkadaş bekliyorum dedim. Tamam dedi çamaşır makinemiz bozuldu acaba sizde marinaya ata bılırmıyım dedihayır değemem ya tamam dedim girdi içeri bende cama gidiyorum bakıyorum geldımı diye ya yakalanırsam biterim dedim kendi kendime bir insanda bukadar mi şans olur dedim kendime.
Bizim komşu cardı beni nasıl çalışıyor diye gösterdim aç dik ensonunda şansıma bakin kapı çaldı aç Dim kapıyı , kapıyı acar açmaz hemen icerı gırdı ve dukalarımı öpmeye başladı. Dur dedim komşumuz burada o da benim tam arkamdaydı gördü hepsini.
Yalvarmaya başladım nolur kimseye söyleme diye. Nasıyat dinledim ilk başda ondan sonra tamam dedi söylemem ama şartım var dedi ne dedim benim karşımda yapmanızı istiyorum dedi ben tamam dedim deryaya bakdim benim ıcın fark etmez dedi zevkli olur dedi. Yatak odasına gittik derya lan soyunduk yata yatık.
Hıc rahat degıldım gercekden.
Sonra derya benim sikimi azına aldı öyle yaladı kine anında bitim. Sonra amina yalamaya başladım öyle çoşdu ki sanki uçuyordu çok güzel inliyordu.
Bizim komşuya bakıyorum oturmuş oraya kendisini eteğini kaldırmış kendisini parmaklıyordu, derya gel bizim yanımıza dedi yok dedi siz devam sevişin ben sizi seredicem sadece tamam dedik.
Sonra deryayı kıçına bir soktum sanki da hıc açılmamış gibiydi öyle bir inledi ki aklımda dalan çıkmıyor, sonra kiçina boşaldım bizim komşuya baktım dalan kendisini parmaklıyor kalktım yanına gittim üstünü çıkartım bak beni sikme dedi tamam dedim öyle memeleri vardı ki çok güzeldi tutum yata götürdüm yatırdım amini yalamaya başladım deryada onun üstüne cıktı nuraya kendi amini yalatiordu. Sonra kalktım deryanın kıçına soktum yine son defa Nuray ad bu sırada hem deryanın amini yalıyordu hem kendisini parmaklıyordum.
O günü asla unutmam harika bir gündü.
Bikere nurayi cardım ev boşken nedense hıc sikimi sokmamı istemedi sadece yaladı ve ben onu yaladım.
Öğünden sonrada Deryayı da görmedim artik.

Buna inanan inansın inanmayan inanmasın. İnternetten ve komşularda neler çıkıyormuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder