13 Şubat 2008 Çarşamba

kocamanlara bayiliyorum

KOCAMAN KARA PENISLE HARIKA ANLAR
Seksi delicesine seven,sex hakkinda duydugum,godugum,bildigim herseyi denemeyi isteyen bir erkegim,su anda evligim ve esimlede seks konusunda cok iyi anlasiyoruz.yasadigim gercek bir animi sizlerle paylasmak istedim,cunku bu animi onceleri esimden bile gizledim,
Daha once iki kez escinsel deneyimim oldu,hosuma gitmesine ragmen,yeniden yasama firsati bulamadim,evlenmeden once olmustu bu .ilkinde sadece arkadasimla birbirimize oral yapip,bosalmistik,ikincisinde ise arkadasimin penisi o kadar hosuma gitmistiki icime almak istiyordum,ve aldim.o tatli ,narin yaragi iyice yalayip,gotumu temizleyip vazelinledikten sonra hepsini icime aldim,kendimi bir disi gibi hissediyordum,arkadasim icimde git gel yaparken sikimle oynuyor ve sicak nefesini ensemde hissediyordum,cok tatliydi. o icimde bosalirken bende onunla beraber bosalmis ve su ana kadar yasadigim doyumlarin en guzelini yasamistim.o gun ardarda beni 3 kez sikti.ucundede onunla ayni anda bosaliyorduk,ben 2 taraftan orgasm olmanin tadini cikariyordum. yillar sonra yeniden deneme firsatini afrikada yakaldim.bir is icin gittigim bir afrika ulkesinde oteldekaliyordum,yaklasik 1 ay olmustu oraya geleli.otel personelinden bir erkek ile cok iyi arkadas olmustuk,gece bazen beraber icki iciyor,sohbet ediyorduk,canim delicesine bir erkek istiyordu,afrikali arkadasimla yapmaya karar verdim,tek cekindigim nokta zencilerin penislerinin cok buyuk oldugu ve zor olacagi endisesi idi,sayet buda cdlerde gordugum sekilde kocamansa gotumu parcalar icime alamam ve gotumu parcalar endisesi idi,zira daha once icime aldigim 15 cm.uzunluk ve pek kalin olmayan bir yarakti.arkadasim evli degildi ve kadinsizlik basina vuruyordu,bir ara icerken ona zencilerin penisleri cok buyuk oluyormus,seninkide oylemi acaba ,sayet oyleyse gormek isterim,herzaman merak etmisimdir, diye konuya girdim,sanki bunu sormami bekliyormus gibi adamin gozleri parladi,hayir hepsi degil, ama benimki biraz buyuktur 22 cm civarinda ve kalincadir dedi,istersen odaya ciktigimiz zaman gosterebilirim,sende bana seninkini gosterirsin, dedi,artik ne olacagi belliydi,ikimizde ickilerimizi bir an once bitirip odaya cikmayi istiyorduk,aradan 15 dakika gecmemistiki ki kendimizi odamda bulduk,bir dakika deyip banyoya gecti,uzun bir entari ve altinda pantalon vardi,banyodan ciktigi zaman altindaki pantaloon yoktu ve penisi entarinin uzerinden bire cok buyuk gorunuyordu,yanima gelip hala gormek istiyormusun diye sordu,bende evet hadi ne bekliyorsun goster, dedim,entariyi yukari siyirdiginda gozume inanamadim,yari kalkik durumda bile penisi yaklasik 18 cm ve bilgimin kalinligi kadar vardi,gozlerim faltasi gibi acildi ve yanina yaklastim,dokunmak istiyorum dedim,bana bakip istedigin herseyi yapabilirsin demesiyle daha ben dokunmadan siki kalkmaya baslamisti,elimi uzatip sikini ortadan kavradigimda parmaklarimi birlestiremiyordum,ona madem oyle yataga uzan dedim ve gidip isigi sondurdum,simdi geliyorum deyip banyoya gectim,ustumu cikarim bir guzel temizlendim,gotumude guzelce temizleyip,sabunladim ve sadece sortla odaya gectim.arkadasim yataga uzanmis o kocaman yaragiyla oynuyordu,iki eliyle kavramis olmasina ragmen hala 1/4 luk bolumu disaridaydi,yanina gelip ellerini cektim ve o kocaman yaragi ben tuttum,tutmamla sikimin tas gibi oldugunu ve anusumun daha once yasamadigim bir sekilde zonklayip, titresimler yasadigini hissettim,o kocaman yaragi ovalayarak , basini agzima almaya basladim,yeni sabunlamisti,mis gibi kokuyordu,basi biraz inceydi,bas kisminin hepsini agzima aldim,,sadece bas kismi agzimi doldurmaya yetmisti , dilimi etrafinda gezdirmeye basladim,tadi cok guzeldi,arkadasim elini uzati ve sikinin basini tutu ve benim tukurugumle beraber sikinden cikan siviyida eline alarak got deligimle oynamaya basladi.parmagini daireler seklide suruyor arada bir birazini sokup cikariyordu,bende oda cok tahrik olmustuk,ben onun parmagini daha fazla sokmasini isitiyor gotumu onun parmagina dogru ittirirken kocaman ve tas gibi olmus yaragini ve tasaklarini cilginlar gibi yaliyordum.beni uzerine dogru cekip 69 pozisyonu aldik,ben onun yaragini yalarken oda gotume bir dilini bir parmagini sokarak beni cilgina ceviriyordu,parmagi gotumun icindeiken ben bosalmaya basladim,inanmazsiniz ama hem gotumden hemde sikimden doyuma ulasiyordum,hayatimda yasadigim en uzun orgazmdi,parmagini hala gotumden cikarmamisti,hizlanmaya basladi oda dayanamiyor bosalmak istiyordu,hala ayni pozisyonda iken dilimle o kocaman yaragi yalarken elimle ona 31 cektiriyordum,bosalmasini izlemek istiyordum,nitekim azim kapali bir sekilde kocaman yaragin uzerindeiken bosalmaya basladi,yuzum onun menileriyle dolmustu,inanin bir cay bardagi dolusu meni cikmisti,bosalmasi cok uzun surdu,tamamen rakatladiktan sonra siki hala tas gibi ve parliyordu,tamamen bosaldiktan sonra menilerinden biraz eline alip gotume surmeye ve parmagini yeniden icime daha derinlere sokmaya basladi,benim sikim sonmustu ,sen bekle dedim ve banyoya gittim,elimi yuzumu yikayip,gotumu iyica sabunla temizleyip bolca vazelin surdukten sonra yeniden onun yanina gittim,canim basini dahi olsa o yaragi icime almak istiyordu,hala sikiyle oynuyordu,yanlamasina yataga uzandim,hemen arkama gecti,aramizda epeyce mesafe olmasina ragmen yaraginin basi got deligimin uzerindeydi,elimi arkama uzatip tuttum ve gotumun uzerinde ileri geri hareket ettirmeye basladim,aniden yuklenmesinden cekiniyordum,oyle bir yaragi inanin 5 cocuk dogurmus kadin bile zorlanarak icine alabilir,arkam cok kaycanlasmis ve onun iri parmagiyla biraz genislemisti,hafifce kendimi geriye iterek o kocaman yaragin basinin bir bolumunun girmesini sagladim,uc kismi girmisti sanirim,sanki gotume dikenler batiyordu,arkadasim bunu anlamis olacakki hafifce kendini geri cekip sikini bolca tukurukledikten sonra cok yavas bir sekilde git gel yapmaya basladi,bas bolumu giriyor,cikardigi zaman tukurugu ile iyice kayganlastirip yeniden git gel yapiyordu,kocaman yaragin basi bu sekilde icimdeydi simdi,cok usta bir sekilde hareket ediyordu,o seklde gitgellere devam ediyordu,arada bir biraz ittiriyor ve biraz daha fazla sokuyordu,benim sikimde kalkmis ve arkadasimin avcunun icerisinde kaybolmustu,diger eliylede goyuslerimle oynuyordu,o anda kendimi tam bir kadin gibi hissediyordum.aci veriyordu bana ama cok tatli bir duyguydu,o kocaman yaragin yarisindan az bir bolumu icimde idi ,daha fazla ileri gitmesine izin vermiyordum,o sekilde icimde kalmasini istiyordum oylece o anda icime bosalmasini arzuluyordum, ama o aksine hizli bir sekilde gitgellere devam ediyordu,aniden cok hosuma gitmeye basladi ve bende onun giris cikislariyle kadin gibi kivranmaya ,daha fazla icime girmesini istemege basladim,cok siddetli bir sekilde o kocaman yarak icimde dibine kadar gidip geliyordu,bu anlar bitsin istemiyordum,harikaydi ve ikimiz ayni anda bosaldik,ben onun avcuna o ise icime,o bosalirken kasilmalari bana biraz aci veriyor,bununla birlikte icimde akan sicak sivinin verdigi haz, acilari biraz hafifletiyordu,o bosalirken benim got kasilmalarim onun git gel yapmasini zorlastiriyordu,gotum dar bir kemer lastigi gibi onu sikiskiya kavramisti,bosalmaya baslarken kendini biraz daha ileri itip oylece hareketsiz kalmis ve icimde o sekilde volkan gibi patlamisti,inanin bundan daha guzel bir doyum yasanamazdi,harikaydi,ertesi gece daha guzel ve rahatti,cunku birbirimize biraz daha alismistik,o kocaman yaragin uzerine iyice yaladiktan sonra ben oturdum ve kokune kadar icime aldim.daha ilerde afrikali arkadasimin ,yaragi ondan daha buyuk olan bir arkadasiyla karimi ve beni birlikte nasil siktiklerini,kocaman yaragin karimin ammina girerken onu nasil cilginca yaladigimi,biz bu pozisyonda iken diger kocaman yaraklinin bana nasil soktugunu anlatacagim .. evet acikca soyluyorum,istiyorum,belki manyak diyeceksiniz ama ben buyum iste ,elimde degil,sexi ve buyuk yaraklari seviyorum,onlari gormek bile beni tatmin etmeye yetiyor.buyuk yarakli tum arkadaslara selam,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder