13 Şubat 2008 Çarşamba

veysi

slm arkadaşlar ben 24 yaşında karızmatık bir erkeğim bundan 2 ay önce evden iş yerine giderken otobüse bindim sabah sabah nasıl olduğunu bilirsiniz tıklım tıklım bende sıkışarak bindim tam önümde baynın biri kıvranıyordu o kıvrandıkça kalçaları sikime deyip kaldırıyordu 1 2 derken baktım kasıtlı yapmaya başladı yapıp gülmeye başladı bende ellerimle kalçalarına dokunmaya başladın çok azmıştım içimden keşke seninle evde olsaydım diyordum ellerim devamlı kalçalarını okşuyordu birden elimi tutup amına getirdi iç çamaşırı yokru kadının sulanmış amına parmak aıyordum artık kudurmuştum ona otele gitmemizi teklif ettim a.g kızı ben orosbumuyum dedi bana ben çok şaşırmıştım kalçalarını okşatan elimi amına getiren birine olabilirdiki nese çok utanmıştım yüzüm kızardı artık otobüsten inemk istiyodum ve gelen ilk durakta indim bide baktım ki oda benimle beraber ondi çok şşaırmıştım bana dönüp bildiğin otel varmı dedi heyacandan elim ayağım tutulmuştu ben işi falan bıraktım kadını otele getirdim onunla odaya geldiğimiz zaman hemen öpüşmeye başladık dilimi öyle emyordu ki sanki bir vantuzdu dakiklarca öpüştük.buarada cp caldı arayan patrondu nerede kaldığımı soruyordu ona hasta olduğumu söyledim. bu arada o ben kuzuyu emmiyordu 20 cm kuzımu. amı öyle sulanmıştı ki bacaklarından akıyordu kırmızı sütyenini cıkarınca sanki dilim tutldu taşgibi dimdik göğüsleri vardı.emiyor ısırıyordum.kısık sesle yapma acıyor diyordu bu ses beni kudurtuyordu o öle dedikçe ben delice sikiyor yalıyordum artık zevkin dorularına çıkmıştım nese sonra gitmek istediğini söyledi ve onu tekrar aramak istediğimi söledim bana olmaz ben bir kere yaparım dedi ve üstünü giyip gitti onu hala otobüslerde arıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder