13 Şubat 2008 Çarşamba

dersane müdürüm

mrb ben 19 yaşında antalyadanım adım oğuz
ben geçen sene dersaneye gidiodum ki keşke gene gitseydim herneyse 26 ağustos 2006 da
ben dersanede dersteyim we gayet sakin gecen dersimizde benim sikim paso kalkıyodu herneyse zil çalınca her kes çıktı ben cıkamıyorum sikim cadır gibioldu inmio untanıorum we ben en son çıkarken önümde sınıftan yelda die bi kız wardı saten motor du oda o gördü wee çok güsel dedi we götünü sikime sürtüordu yapma dedim öretmen görücek dedi we beni öperek gitti tam dersaneen çıkarken müdüre hanım çağırdı odasına girdim bi kaç arkadaşım daha orda ydı dersane aydatlarını topuolarmış her neyse we ben outurunca öteki arkadaşlar kalktı saten mdüre dediğim bir afettttt kmaş pantolon giymiş simsiyah götü sıkmış üstünde de gömlek dudyensizdi göğüseri adeta tehlikeyi andırıyordu we gözlüklğydü ewt oğz dedi aydadı getirmedin dedi öretmenim üstümde hç yoq yarın braksam dedim iyi peki tmm dedi we ben kalkıp giderken dur otur dedi we ayağa kalktı ban biraz yardım edermisin dedi saate baktım kız arkadaşımla buluşucaktım dah aerkendi tabi ki dedim ama oda istirudu yarraak farkındaydım peki şu dolpdaki

kitapları indire we şu rafa diz dedi tmm dedim we ben terlemeye başlamışım üstümdeki poları çıakrdım we askıya astım çok mu sıcak dedi ewt hocam çok sıcak dedim oda bencede sıcak direk gömleğininiki düğmesini söktü we bana otur dedi oda yerine oturdu sen hiç sex yaptın mı dedi we biraz utandım utanma dierek yanım aoturdu ewt çok yaptım dedi ondan sonra yanıma oturdu we boynum aüflemey ebaşladı benim sikm tekrara kalktı bende ki sik değil ki a.q yim odun gibi hemn dikkat çekio aaaa ne büyük dedi bende büyüktür o dedi we kotumun düğmesini açtı we kotumu iice çıakrdı üstümüde çıakrdı sadece boxer le kaldım sora kapıyı kitledi tekrar yanıma oturdu sonra dudaktan kaptı beni we sikimi boserimin üstünden okşaamaya başladı çok fena oluordum ondan sonra ben bunu ayağa kaldırdım we üstündeki gömleği çıkardım göğüslerini yalamy abaşladım we ohh dei se wermey ebaşladı spra kmaş pantolonun

üstüneden beri amını okşuordum we kendisi pantolnu çıkardı içinde beyaz dantalli bir kilot wardı çok sexi görünüordu we yanım aoturdu we sadece sikimi çıkardı we 31 çekmeye bağladı tükürürdu we bende onun o 31 çeker ken götü nü amını okşuordum dudaktan kapıordum ndan sora zefke gedlim we dölü braktım eliyle döller oynordu we sora b ukilodunu sıyırark benim kuauma oturdu sikimin kafası girdi we şimdiden canı yanmaya başladı sok dedi we ben yawaş yawaş soktum o sıcaklık beni delirti we onu amında bayağı b git gel yaptım sonra geliorum dedim we dur dedi arkasını döndü hemen götüne sikimi sokar sokmaz hötüne boşaldım we onda sonra götünde git gel yapıdıktan snra çıakrdım we ağzın

aboşaldımonda sora beni ewine götürdü we duldu saten
ewde onu banyoda biraz kesledim hehehehehehehe işte bölee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder