13 Şubat 2008 Çarşamba

bayramsonu türbanlı

sonrayine akşam üzeri msn açöıştı bende yine azdım osman dedi ben de soyunmasını söledim ve yine sberaber soyunduk be boşalmıştık cok güzel bir vucudu vardı ona nerden oldugunu sordum bize 1saat kadar uzaklıkta bir ildeydi bende biraz ban yakınsın bak senle buluşmak isterim dedim ilişki yok içine girmrmem sevişmek istersen ben geleyim dedim oda olmaz dedi sonra zaman ilerledikçebay sema tava geliyordu bir hafta sonra bana senin dedigini yaplım dedi bura gelebilirmiisn dei bende gelirim dedim önümüzde bayram vardıbayramdan sonra olurama dedi tama dedim tel edip duruyordu telde çok boşalmıştı sema banabayramın 3 bize gelecen bakdedi tmam dedim sabah erkende kalktımyola düştum az bir vakit vardı
bana yolda tel etti otogarda bekliyorum dedi bnede tamam dedim yerkonusunu bana hiç sölemişti bnede ne yapcamızı bilmiyordum otogarda buluştuk merhabalaştıktan sonra ner gidecez dedim deim sen merak etme dedi fabrikada çalışan stajer bayan arkadaşlarının anahtarı istemiş onlarda bu gün yanlızz olacaz bende kimse gelmesin bak dedim yok yaa onlar sonra gelecek dedibende ok deyim gitik bir apartman girdik otogara bayada yakındı ev gitiksema syundu ve bende soyunmaya başladım arkadaşlarınıın evinde iki kanepeyi birleştirdik ve üstünde sevişmeya başladıkçırılçıplaktık ikimizde 69 yapıp birbirimizi yalıyorduk azına lammıştı benimkini bende onunkini azıma ladım cok zevkli oluyurdu ve oşalmıştık sema iyiki geldv valla seni bukadar beklemiyordum dedi nasıldedim belki zorlama filan yapacanca çok korktum acıkçası dedi bende inan sen istemeden hiç bişe yapmam sana dedim böle iyi dedi olırdedi ve seviişmey başladık aynı zamanda bende gögüslerini sıkıyor yalıyordum oda aletimle oynuyordu bende domalmasını söledim ve arkasına geçtim osman sakın bişe yapimdeme dedi bende tamam ya ne korkuyondedim arkasından kremledim ve amına ve götüne sürtüyordumçok hoş oldugunu sikimi sürte sürte boşalmıştım menilerimi götünün üstüne boşaltıp parmakladım semayı ve yan yatıp biraz dinlenelim dedik tamamdedi ve bak osman ben çok hoşlanıdm benimle arkadaan yapalımı dei bende bak sonra pişma olma dedim oda olmam ya çok hoşuma gitti yaplım sen buralara kadar geldi seninle ilk ve son olsundedi tamam deimarkasını döndü aletimiyice kremledikten sonraarkasınada kremsürdüm ve parmagımla iyice oynayarak genişletim sema sesice bekliyordu bende kendini sıkma girecem dedim tamm dedi ve altimi tutup bir elimledesemanın gögüslerini okşayarak uç kısmını soktum sema sok daha diyordu bende tamam dedim ve birden soktun hepsini sema kendini sıkıyordu ve bana birden ahh diye ses gelmişiti çok korktum bende ama hızlıca gidip gelmiştim ve artık semada işin zevkini alınac daha hizlı diyordu ve semanınartık semanın iiçine boşalmıştım içine boşalmamdan onun daha hooşuna gitmişiti bende zevk alıyordum biraz dinlendikten sema akşam oluyor atık benim gitmem lazım diyordu tamam dedim ama sema birkezde ben üste olmam lazım seni birdaha elime geçmesindeyim aletimiiyice kalktıktan sonra üstüne oturdu bende kalkacak hal kalmamıştı semada bende banyodan beraber aldıgımız duşla kendimize geldik ama semayı duşta çok yaladımm mutlu olarak ayrıldık sema sonra bana telde çok teşkkür ettigini kendisinin halen bakire olamsınansan borçluydum istesen yaprdınde dedi nişanlı oldugunu kendisinin tecrübe olsun diye yaptıgını biraha yapmiyacanı söedi ve beni armamasını söleyerek kapattı semayla yaşadıgım bu taze anımı yazdım osmaniye ve yakın illerden konuşmak ve cinsel sohbet arkadaşlık olmak isteyenler MSN: nebilimben_19@hotmail.com beklerim sohbete bayanlar konuşuruz ilk deneyim ve cinsel sohbet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder