13 Şubat 2008 Çarşamba

müdürün yaptıkları

Özel bir ?irkette müdür yard?mc?s? olarak çal???yorum i? yerinde ?ef olarak çal??an ferda ile bir müddetten beridir ili?kimiz vard? müdür izindeyken onun odas?n? kullan?yordum ve bir gün ö?len paydosunda onu orda istemesede zorla sikmi?tim yarra??n tad? dama??nda kald??? icin her f?rsatta beni 2128 evine davet eder orda ç?lg?nca sevi?irdik

geçen a?ustos da ferda e?er cumartesi bir i?in yoksa evine gelmemi ve misafirlerinin olaca??n? söyledi bende kabul ettim ve ertesi gün gitti?imde isimlerinin gül ve cihat oldu?unu ö?rendi?im doktor bir çift ile nuray isimli bir bayanla tan??t?r?ld?m.



Bu arada bayan arkada??m?n lezbiyen ili?kiye s?cak bakt???n? daha önceden söyledi?ini biliyordum. Onunla sevi?melerimiz s?ras?nda her seferinde lezbiyenli?in çok zevkli ve güzel oldu?unu savunurdu o gün misafirleri ile tan??t?ktan sonra güzel bir sohbete ba?lad?k. Sohbet iyice koyula?t?kça cihat beyle birlikte biz salonda ayr? bir kö?eye geçerek klasik erkek sohbetlerine ba?lad?k.



Tabii bu arada bayanlardan da bahsetmeye ve seks konular?nda konu?maya ba?lad?k. Bu arada bayanlar tv izlemeye ba?lad?lar. Gündüz saati olmas?na ra?men kanallardan birinde güzel bir sevi?me sahnesi vard?. Ona öyle bir dalm??lard? ki, bizim gülme sesimizle beraber bize ortam? bozdu?umuzu söylediler.



Ferda mutfa?a giderken beni de yan?na ça??rd?. Mutfakta bana nuray ?n çok seksi bir kad?n odu?unu onunda lezbiyen ili?kilerden ho?land???n? söyledi. Bende bu laf?n üzerine ferda n?n boynundan öperekZevce.com da kaç tane asl? varsa hemen t?kla ve gör. , CAPTION, Hemen Ara-Bul ;" onmouseout="return nd;" asl?nda bende lezbiyenlerin nas?l sevi?ti?ini merak etti?imi söyledim.



Ferda, fazla merak etmemem gerekti?ini çünkü çok yak?nda ö?renebilece?imi söyledi. Salona geçti?imde gül han?m kocas?n?n dizlerine do?ru uzanm??, nuray ise onun s?rt?n? ovu?turuyordu. Içeri girince cihat a masaj yapt?rmaktan ho?lan?rm?s?n diye tak?ld?m. Bunun üzerine gül kendisinin çok ho?land???n?, nuray ?n birazdan kendisine tam olarak masaj yapaca??n? söyledi.



Gül ve nuray arka odaya gitttiler. Bende cihat ile sohbet etmeye ba?lad?m. Bu arada ferda da arka odaya gitti. 15-20 Dakika sonra gül yan?m?za geldi. Fakat içeride ne yapt?klar?ndan hiç bahsetmedi. Arka odadan ferda bana seslenerek yanlar?na gelmemi istedi. Odaya girdi?im zaman içerde muhte?em bir manzara vard?.



Ferda ile nuray yatakta 69 vaziyetinde birbirlerinin amlar?n? yal?yor ve ç?lg?nca sevi?iyorlad?. Benim girmemle nuray sert bir ses tonuyla sadece seyredeceksin. Hiç bir ?eye dokunmayacaks?n çünkü her?eyin sahibi yatakta benim diye ba??rd?. Gerçekten inan?lmaz bir manzara ile kar?? kar??ya idim.



Hayat?mda ilk defa canl? olarak lezbiyen bir ili?kiye ?ahit oluyordum. Iki güzel bayan birbirlerinin amlar?n? ve gö?üslerini öyle ?ehvetli yal?yorlar ve parmaklar?n? sokuyorlard?ki, benim sikimin kalkmas?na engel olam?yordum. Ferda benim kalkm?? sikimi görünce nuray a arkas?na geçip devam etmesini isteyerek pantolonumun fermuar?n? yava?ça aç?p ç?kard? ve dim dik olan sikimi a?z?na alarak yalamaya ba?lad?.



Çok geçmeden ben iyice doru?a ula?m??t?m ki art?k iyice bo?almak üzere oldu?umu anlay?nca yarra??m? a?z?ndan ç?kard? ve nuray ?n memelerinin üzerine do?ru f??k?rarak bo?altmaya ba?lad?m. Herikisi de nuray ?n üzerine akan spermlerimi büyük bir zevkle yalamaya ba?lad?lar.



Ferda bana bugün çok güzel ?eyler ya?aca??m? ve "cihat ile gül ün grup yapmak istedi?ini ancak güvenilir bir arkada?lar? olmad???n?, böyle biri oldu?u takdirde grup yapacaklar?n?" söyledi?ini belirterek benimle beraber grup yapabileceklerini anlatt???n? söylemi?. Önce tersime gitsede içimde bir elektriklenme oldu.



Gerçekten lezbiyen ili?kiyi ilk defa seyretti?im gibi grup olay?n?da ilk defa ya?acakt?m. Bana öne gitmemi ve hiç bir ?ey yokmu? gibi davranmam? ve gül ile ilgilenmemi söyledi.

Nuray bu arada sikimin kenarlar?nda kalan spermleri bir güzel yalayarak temizledi ve pantolonumu giyerek öne gittim.



Biraz s?k?lgan birazda istekli bir ?ekilde gül ile sohbet etmeye ba?lad?m. Fazla bilmedi?im halde kendisine benimde istedi?i zaman masaj yapabilece?imi söyledi?imde esprili bir ?ekilde hemen yere uzand? ve hadi hemen ?imdi ba?l?yoruz dedi. Cihat ise gülerek ba??yla yapabilirsin gibi i?aret etti.



Gül ün üzerindeki bluzu ç?karak onu yüzüstü tekrar yere yat?rd?m ve izin isteyerekte sütyenini arkadan açt?m. Bu arda gül dizüstü kalkarak ete?inin yandan dü?melerini açarak bir külotla beraber yere uzand?. Masaj yapmaya ba?lad???mda özellikle bacak ve kalça bölgelerine geldi?imde gül derin nefesler almaya ve oynamaya ba?lay?nca benim organ?m?n hareketlendi?ini hissetmeye ba?lad?m.



O arada odaya ferda ile nuray saçlar? da??n?k yüzlerinden orgazm? doruklarda ya?am?? bir ?ekilde geldiler. Bana bakarak acele etmememi cihatla ilgileneceklerini söyledi. Bir anda ferda ile nuray cihat i koltu?a uzatarak onu soymaya ve öpmeye ba?lad?lar.



Biranl?k ?a?k?nl???mdan gül elini önüme atarak ovu?turmaya ve beni dudaklar?mdan öpmeye ba?lad?. Gerçekten öyle güzel öpüyorduki onu ba??ndan tutarak aya?a kalkt?m. Bir anda salonda sevi?en 5 insan vard?.



Ferda dudaklar?n? ve dilini yine aynur un güzel ve k?ll? am?na dayam?? yalarken bana dönerek güzellikler ?imdi ba?l?yor. Her?eyin tad?n? ç?karmaya bak dedi. Bende gülü koltu?a oturtarak am?n? yalamaya ve gö?üslerini ok?amaya ba?lad?m.



Aynur ferda dan kendini kurtarm?? sanki içeride yar?m kalan bir i?i varm?? gibi benim dim dik olan sikimi a?z?na alarak yalamaya ba?lam??t?. Cihat ta yan?m?za gelerek sikini gülün a?z?na verdi. Art?k herkesin vucudu birbirine temas ediyor ve herkes kendinden geçiyordu.



Aynur un güzel poposunu içeride gördü?üm için onu önüme alarak yava?ça poposunu arl?yarak ortaya f?rl?yan muhte?em ?eftalisini yalamaya ba?lad?m. ?eftali diyorum çünki ordan görünü?ü ayn? tüysüz bir seftali gibi yenmeyi bekliyordu.



Bir anda ferda yan?ma gelerek beni aya?a kald?rd? ve gene dim dik olan sikimi tükürükliyerek aynurun darac?k arka deli?inden içeri soktu.



Öyle muhte?em bir kalçalar? vard? ki onlar? s?k?ca kavrad?m bo?almamak için kendimi zor tutuyordum. Yine ferda beni geriye çekerek sikimi bu kez cihat?n sikine oturup içine alan gül ün a?z?na do?ru bo?altmaya ba?lad?. O bo?alma an?nda spermlerin havada uçu?mas? gerçekten çok tahrik edici idi.



Ben bo?ald?ktan sonra hala sert oldu?umu farkettim ferdan?n s?rt?n? yalayarak götüne kadar indim önce bir daha sonrada iki parma??m? yava?ça içeriye soktum önce biraz ac? hissetti sonra sustu...



Birkaç dakika sonra sikimi götüne dayad?m ve tamam?n? bir kerede içine soktum korkunç bir ç??l?k attt?ktan sonra gidip gelmem için yalvard? "?çime bo?alma" diyordu tam bo?alacakken ç?kard?m sikimin tamam?n? a?z?na ald? ve a?z?na bo?almam? sa?lad?, cihat ise bir yandan gülü sikiyor di?er yandan da ferda n?n am?n? yal?yordu.



Ben tekrar nuray?n güzel poposunu aral?yarak onun o güzel ?eftalisine tekrar a?z?m? day?yarak yalamaya ba?lad?m. Onu orgazm etmek için önce dilimle daha sonra parmaklar?mla am?n?n içine girip ç?kmaya ba?lad?m daha sonra da tekrar dilimle am?n?n dudaklar? ve b?z?r?nda dola?arak onu ç?ld?rt?yordum. Çok geçmeden nuray h?zl? bir titremeyle bo?almaya ba?lad?.



Ferda sikimi a?z?na alarak onu tekrar büyütmeye ba?lad?. "As?l ?imdi büyük olay gerçekle?ecek ve beni sandviç yapacaks?n?z"dedi. Tam bir ç?lg?n gibiydi beni s?rtüstü yere uzatt?. Sikimin üzerine oturarak bana do?ru üzerime uzand?.



Cihat sikini gülün a?z?na vererek ?slatm?? bir ?ekilde ferdan?n güzel kalçalar?n?n aras?ndan zorlayarak sokmaya ba?lad?. Ferda sevgili arkada??m aram?zda inliyordu. Gerçekten dayan?lacak gibi de?ildi. Bu arada gül ?slanm?? am?n? a?z?ma verdi ve yalamaya ba?lad?m. Zaman?n nas?l geçti?ini anlamak mümkün de?ildi.



Cihat kendini geri çekerek nuray?n a?z?na do?ru bo?almaya ba?lad?. Gül de f?rsat? kaç?rmam?? e?inin sikini a?z?na alarak spermleri yal?yordu. Ferda üzerimde hafifçe kalkt? ve sikimi a?z?na almadan önce "bütün spermler benim hakk?m" diyerek ben a?z?n?n içine bo?altmaya ba?lad?m.



Yerde be? tane ç?plak vucut hareketsiz ama mutlu bir ?ekilde yat?yorduk. Bütün gece dayanabildi?imiz kadar grup ve tek olarak seks yapt?k. Bu dostlu?umuz hiç bir zaman bozulmad?. Ama ferda ile ben istanbul day?m.



Cihat ve gül münih e ta??nd?lar. O yüzden onlarla görü?me imkan?m?z ?u anda yok. Yaln?z o muhte?em geceyi gizlice kasete ald??? için ferda ile birlikte seyrediyoruz. Evli çiftler ve bayanlardan maillerinizi esmerdelikanli7@hotmail. Com a beklerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder