13 Şubat 2008 Çarşamba

kız arkadaşım ve ablaları

selam ben 28 yaşında bir gencim bekarım 1,74 boyunda 72 kilo civarı biriyim bundan bir yıl önce yaşadığım bir olayı size anlatacağım sevdiğim kızın adı sevda oda o zaman 22 yaşındaydı tam 16 aydır birliktedik ama öpme ve sevşmenin dışında hiç bir şey yapmamıştık çünki seviyordum ve bir şey olmasını istemiyordum sürekli evlerine gider orda oturuduk iki tane biri evli biri dul ablası vardı onlarda genelde evde olurlardı annesi falan hepsi beni çok severlerdi anneside altı yıl önce eşinden boşanmış kızlarda ona kalmıştı neyse bir gün gene onlara gitmye karar verdim ve arayıp gelceğimi söyledim oda evde kimse yok gel dedigiderken aklımda hiç bir şey yoktu tabi taki o kapıyı açana kadar üzerinde aşorfmanlarıyla akrşımdaydı evde temizlik yapıyordu bana yardım et dedi bende tabi gülüm dedim ama o yerleri silerke bir şey farkettim bi bakdım alt aşorfmanı ortası delikdi ve alltta br şey giyinmemişti ve birden gözlerim orda kaldı buu farledince neye bakyon o senin olacak zaten hadi işine bak dedi
ama benim aklım ondaydı ve işi azalttıktan sora oturduk yanıma geldi ve kucağıma oturdu ve öpüşmeye başladık birden hiç apmadığı bir şeyi yapıp elini sikime attı ve oynamaya başladı bende elimi amına attım ve okşuyordum birden kalktı ve aşorfmanları çıkardı çırılçıplak karşımdaydı hadi sende dedi ve bende soyundum artık sevişiyorduk ve o sikimi miyordu bende amın tabi sora götümden sik dedi bende ya o dedim orası olmaz dedi bende tamam dedim ve arkasına geçdim ve bana krem verip sür dedi bende sürdüm ve sikimi yavaşça sokdum önce bir çığlık atı ben hemen çıkarrtım ve ağzına bez verdim ve gene sokdum ve bezi ağzına tuttum götü daracıktı ve yavaşça girerken birden sokdum ve git gele başladım az sora gözlerinden yaş geliyordu ve boşalmaya başladı ardında ben boladım ve iş bitti derken o bir daha ikimi yaladı ve kaldırdı hadi bir daha dedi bende gene aynen okmaya başladım artık kolaydı tam bu sırada birden bağırark abla dedi ve döndüm ablası arkamızda kolay gelsin dedi ben hemen toparlandım ve devam edin dedi bakalım ne olacak öyle deyince ben yan tarafa geçelim dedim oda yok burda dedi size bir süprizim var dedi bizde nedir dedik süpriz dedi tabi ben tedirgin olup kalkmak istedim ama korkma korkulacak değil güzel bir süpriz dedi bende devam ettim ve oda kendini okşuyordu az sora kapı çalındı ve siz devam edin dedi biz toparlanmaya çaşlışırken bi bakdım evli ablasıda karşımıza ve devam dedi ve ikisi oturup bizi izlemeye başladı dul olan:
abla göt pek tat vermez şuan bi am ikram edelim dedi sevgilim ne diyorsunbuz dedi oda anem duysunmu istersin deyince bir şey dmedi ve dul olan yaraksız kalan amını açdı ve önüme geldi hadi enişte sik bakalım bu nasıl dedi bende tedirginlikle çıkardım ve onun amına yerleştirdim ama yanıyordu evli olanda sevdayı yalıyoru artık kendimizi bu işe vermiştik ve evli olanda bende dedi ve amını bana yalattı ve böylece karışık yarım saat sikiştik sora hepsi sırayla boşaldı bende 4 kere boşalmıştım ve bitmiştim artık yeter dedim son kez dul lan bir daha dedi ve onu bir daha sikdim sora evet sevda kutuyu açalım dedi ve sevdayı yatırıp enişte zaten senin olacak dedi ve amını ayırıp hadi sok ddiler bende hayır olmaz falan derken annem ve ailen dediler bende bir şey diyemeden zaten kendini kaybetmiş sevdanın amına sokmaya başladım sokdukca sesleri değişiyordu bakdım kan yok bu ne deyince dul olan diğer enişte senden önce davranmış dedi ben bi yandan şok olunca daha sıkı basdırdım ve yırtarcasına intikm alırcasına kökledim ve o gün hepimiz bittik
ben bir saat sora kaldım ve ev gittim ve onu arayıp artık seninle evlenemem dedim oda zaten ben evlenmek istemiyorumki senin sikini istiyorduk oda oldu deyince ben bir şey demedim madem öyle zevkini çıkaralım deyip bir kaç kez daha yapdım hepsini sora onlar taşındı ve artık görüşmedik eğer seksi ve arzuyu sıkıca yaşamak isteyen kızlar dul veya evli bayanlar varsa yazabilirler beklerim sakligecele_1@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder