13 Şubat 2008 Çarşamba

tranvaydan ewe

slm ben ali sarışın yakısıklı 19 yasında bir kısıyım bı gun carsıya gıtmek ıcın tranvaya bınmıstım ve tranvay geldı bındım tranvay bostu oturdum ve sonra tranvay dolmaya basladı yerını yaslı bı amcaya werdım ayakta dıkılıyodum we sonrakı durakta hos bı bayan onunde dıkılıyodu we sonrakı durakta tranvay dahada dolmustuk kıpırdıyacak yer yoktubayan kumral alımlı bı bayandı 35 yaslarında ıdı we bayan bana temas edıyodu ben sakınarak gerıye gelılmeye calısıyom ama yer yoktu ben ufaklık ayaklanmaya baslamıstı ve bendebayana basladım dayanmaya kadın kendını ıyıce salmıstı bana ınelım dedı ve durakta ındık zorda olsa ve bana ısmın tugce oldugunu soyledı ewnın yakın oldugunu soyledı ewe ewıne gıttık bı seyler ıkram ettı tranvayda bana cok guzel dakıkılar yasattın dedı ben bı sey deyememıstım yanıma geldı basladık öpüşmeye dudaklarımı somuruyodu ve ustundekı kazagı cıkerdı ne de goreyım fuze gıbı gogusleri karsımdaydı basladım yalamaya oda bos durmuyodu elını benım 20 lıkle oynuyodu basladı yalamaya delı gıbı yalıyodu we sonra amına elımı attım amı sulanmıstı dılımle yalıyodum ınlemeye basladı hadı erkeyım gır ıcıme dıye bagrıyodu bı cırpıda gırdım ıcıne cıglık atmıstı ve dahada zevk almaya baslamıstı 15 dk sonra ikimizde bosalmıstık ve gotune gırecem dedı olmaz dedı ve sonra kabul ettı ve kıremı getırdı kremı surdum gotune cok dardı yavas yavs gırdı gıt gel den sonra gırmıstı ama masıl bagrıyodu we o gun 4 kez bosaldım bılemessınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder