13 Şubat 2008 Çarşamba

Alsancakta Gezerken Laf atan Guzel Bayanlar

merhaba kızlar sadece kızlar yada kadınlar okusun lutfen yazdıklarımı erkekler ve gayler okumasın neyse kendımden bahsedım bıraz arada fotomodellık yapıom esmer ela gozlu yakısıklı oldumu soyluolar artık olemıyım bılmıom onlara yorumda bulcam fotolarımı ben pek beyenmıom canlı daha yakısıklıyımda fotolarımıda herkez beyenıo sasırıom nese uzatmıyım anıma gecım tek basıma gezıyodum alsancakta gezerken 2 tane kadın oo suna bak ne yakısıklıymıs dedı bırı olemı dedım bende tanısalım dedım olur dedıler tanıstık bırı ewlı otekıde dulmus 2 sınınde vucutları cok guzeldı bırı 28 otekıde 34 yasındaymıs ama yırmılerde gosterıodu 2 sıde kendılerıne cok ıyı bakmıslar bızım ew bos gıdelımmı dedı bırı olur dedım ne yapcaz ewde dedm buluruz yapıcak bıseler dedı guldu kadınlardan bırı ıyıbakalım gıdelım dedım o kadın surda arabam var bınelım dedı yanına gıttık son model cıptı hımm zengınız sanırım dedım eeh bıraz dedı kadında 2 mızı bırden tatmın edebılırmısın dedı gorursunuz gıttımızde dedım caktırmadan kalcalarını oksuyodum bende oo hızlı senı dedı hosuna gıttı : nese arabaya bındık arkaya gectım ısımlerını solemeyı unuttum bırı duygu otekıde gamzeydi nese duygu arabayı kullanıodu arkada bende gamzenın bacaklarını oksamaya baslamıstım altında mını etek vardı 2 sınınde dar ve hoıstu gous dekoltelerı vardı baya tahrık edıcıydı 2 sıde neyse arkada gamzenın bacaklarını yavasca ve narınce oksuyarak yukarı doru cıktım tam amına doru geldım altında tangası vardı hafıf amı nemlenmeye baslamıstı bı yandanda opsuyoduk hımm ne guzel opusuyosun sen yaa dılımı nerdese bogazıma sokcaktın ne buyuk dılın varmıs senın bole yerım ben o dılını dedı eeet bıraz ole dedım bende : sonra dudaklarını emmeye basladm dılını emıodum azımın ıcıne sokuodum butun dılını ıcıme cekıodum yutmak ıstıodum ımm yavas koparcan dılımı hayvan dedı pekı hayatm dedım bende sonra bı yandanda guzel bal kutusuyla amını oksadım parmakladıgım ıcın arada ınlıodu ıhh ımmm ohh cok guzel devam et ne guzel oksuyosun ole dıodu boynumu emmeye basladı sonra ben yanaklarını emmeye basladım ıcıme cekıodum dılımı gezdırıodum yuzunde sonra yavasca assagı doru ınmeye basladım boynuna geldım boynunu somuruodum resmen ayyy cok guzel yavas ız bırakma ama cok guzel emıon sen ya nebıcım seysın sen bole tahrık ettın benı dedı benım ufaklıkla oyanamaya basladı benımkını cıkarım hımm yerım ben bunu dedı bırden azına aldı cok guzel yalıodu bende kafsını yukarı assagı yapıodum yeter fazla yapma tatlm yuzune fıskırtcam yoksa dedım fırkısrt hepsını yutarım bende dedı acele etme dedım kaldırdım onu sonra gouslerını oksamaya basladım sutyenın cıkardım gousunun cevresını yalıodum emıodum kendınden gecmıstı nerdese amı baya sulanmıstı yaa kudurttun benı sok ıcıme artık gır ne olursun demeye basladı olurmu ya ewe gelmedık daha dedım olsun gır ıcıme zıplamak ıcımde hıssetmek ıstıom ekeklıgını dedı pekı acele etme dedım sonra assagı ındım amını yalamaya basladm ıyıce cosmustu arabayı kullanan duyguda aynadan bızı ızlıodu oda gozunu alamıodu yaa ben nıe arabayı kullanıom dedı bagırark hızlı gıtmeye basladı gamzede cok fecı ınlıodu cıglık atıodu musıkı actı bıraz duyguda bızı ızlerken tahrık olmustu ya rahat durun ewe gıdınde devam edelım bende ıstıom ama dıodu : sonra gamzenın tangasını yandan sıyırdım dıllemeye basladım amını amının suyunu ıcıme cekıodum emıodum amını sehvetlı bıı sekılde ohh cok guzel ne bıcım yalıon emıon sen ole dıodu ahhh ımmm tıtrıodu az bıse yaa bosaltcan benı gır ıcıme neolur hayatm sık benı hadı dayanamıom cok kotu azdım dedı tamam hayatm dedım bende sonra benımkını yavasca amına surtmeye basladım hayvan cıldırtcanmı benı sok gır ıcıme hadı ama dıe yalvarıodu ıyıce kıvranmaya kalcalarını oynatmaya basladı sonra bırden kendını bana doru cektı dıbıne kadar gırdı yarragım ohhhhhhhhh cok guzel ne kıvrandıorıon benı kopek gırsene ıcıme dıe kızdı sonra dudaklarımı emmeye basladı sonra hızlıca gıt gel yapmaya devam ettı ıyıce kasılmaya tıtremeye bagırmaya basladı ahhhh cok guzel devam et daha hızlı ohhh eeet bosalcam nerdese eet erkegım fıskırt ıcıme erkegım demeye basladı bı yandanda tıtırıyodu bende ıyıce tahrık olmaya basladım bende fazla dayanamadım ıcıne bosalmaya basladım aynı anda bagırarak cıglık atarak sarsılarak gamzede bosaldı sarıldık bırbırımıze dur cıkarma eve kadar bole duralım dedı ewede az kaldı zatı dedı duyguda eve gelene kadar sarıldık opustuk ole ıcınden cıkarmadm benımkını ıyıce kuculene kadar devamıda bıdakı yazımda : bu arada eklemek tanısmak bırlıkte olmak ısteyen kız yada kadınlar olursa ekleyebılırsınız ewlı bekar dul fark etmez ama guzel olmanız gerekıo tabıkı he bıde ızmırlı kızlar oncelıklıdır ızmırdekılerle bulusuyom cunku cogunlukla manısada olabılır erkekler ve gayler eklemesin msn ımı cok konustum msn ım yakisikli133@hotmail.com ve izmir_h_@hotmail.com 2 sınıde ekleyebılırısnız ateslı olgun ve cıddı kızları yada bayanları beklıyorum he bıde yanıma yakıscak guzellıkte bızı gorusmek uzere otekı yazımda... ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder