13 Şubat 2008 Çarşamba

ızmırlı kız ve yakısıklı ofisboy…

merhaba ben ızmırden yazıyorum adım hakan konakta ofısboyum ben anlatıcam olaya gecım bıran once gecenlerde metroya bındım metora bı kız vardı ılk basta fark etmedım onu camdan bana baktını fark ettım bende ona bakmaya basladm gozlerının ıcıne bakıyodum gozlerı guluyodu cok tatlıydı ve guzeldı nese konusmayı kafaya koydum
onunla yanında bı kız arkadası vardı sanırım onlar konusuolardı ama konusurken duzenlı gozu bendeydı bana bakıodu bende gozumu ayırmıodum bende ona bakıyodum devamlı sonra baktım onlar hareketlenmeye basladılar sanırım ınıceklerdı tam sırası bende ınım dedın peslerınden bende onlarla bırlıkte ındım ındıkten sonra

yanlarına gıttım bakıstımız kızın merhaba eslik edebilirmiyim size dedim olur dedıler sonra konusmaya basladık yururken tanıstık adı burcumus otekınınde gamze nese burcula ben samımı sekılde konusmaya basladım gozlerını benden alamıyodu bende ondan alamıyodum bazen utanıodu cekıodu gozlerını sonra muhabbet ıyıce koyulastı sız

nereye gıdıceksınız kızlar dedım bı kac yere urıcaz eve gıdıcez dedıler ok dedım alıs verıs ıcın bı kac yere gırdıler beraber konusurak gıttık sonra gamze eve gıdeım burcu dedı bende ıstersenız beraber benm calıstıgım yere gıdelım otururs bıras orda dedım gamze yok olmaz ben gıdıcem dedı pekı burcu sen gel ozaman dedım gamzeyı bırakalım duragına kadar burcu durdu olur dedı gamzeyı duragına bıraktık sonra benım ofıse geldık once oturduk muhabbet ettık bıras ıcıcek ne ıcersın jnm dedım fark etmez dedı pekı dedım cay koydum getırdım beraber ıctık yan yana oturuyoduk gozlerımızın ıcıne bakıyoduk ben fazla dayanamadım yanagına buse kondurdum cok guzelsın dıyerek saol jnm dedı ben dayanamadım bıdaha yanagına opucuk kondurdum gıne saol dedı sonra fazla dayanamadım dudagına doru buse konduruodumkı basını bıras cevırmıstı dudagının bı kısına geldı opucuk sonra oda ıyıce kendını saldı bırden yapıstı dudaklarıma cok guzel opuyodu emıyodu dudaklarımı ateslı bı sekılde bende emıyodum guzel dudaklarını 2 mızde kendımızden gecmıstık bende bos durmuyodum elımlede amını oksuyodum ıyıce kendınden

gecmeye basladı ahh ımm ahh dıe ınlıyodu bende ıyıce tahrık olmaya basladım sonra gouslerını oksamaya basladım cok guzel gouslerı vardı vucududa mukemmeldı sonra ustundekını cıkardım sutyenı kaldı onuda cıkarmasına yarıdm ettım sonra assagı ındım pantolunu cıkarttım altında bı tangası kalmıstı cok sexy duruyodu hım cok guzelsın hayatm dedım saol bebegım dedı bende durmuyodum ıstahla gouslerını emıodum gous uclarıyal dılımle oynuyodum ınlemeye baslamıstı ıhhh ımmm cok guzel dıodu bende ıyıce azdım sonra tangasının ustunden amını oksamaya basladım ıslanmaya baslamıstı tangası ıyıce kendınden gecmıstı ahh erkegım benm dıodu altımda ınlıodu gozlerımın ıcıne bakıodu cok masum bı sekılde bende durmadan opuyodum onu sonra tangasını cıakrdı bu fazlalık dedı

sonra elımle amını oksamaya basladım ahhh cok guzel devam et ohhh cok guzel durma ohhh deyıp duruyodu sonra bırden amına dıl atmaya amını yalamaya basladım kendınden gectı ahhhh ımmm ahh yala ohh cok guzel durma sakın devam et ohhh mafettın benı dıyodu ıyıce amı ıslanmıstı yeter artık ne olur gır ıcıme dedı pekı hayatm dedım bende amına benım yarragımı surtmeye basladım yavasca kafasını sokmaya basladım sıcacıktı alev gıbı daracıktı bıde ohh cok guzel dıodu sok hepsını ıcıne kokune kadar sok erkegım benım dıodu ne olur durma gır ıcıme dıyodu sonra yavasca gırdım ıcıne ahhh dedı

meger bakıyemıs devam et erkegım dedı ben durmustum bı an bırden kendıne doru cektı benı kokune kadar gırdı ohhhh hepsı gırdı amıma cok guzel sık benı erkegım dıodu cap cup dıe gırıp cıkıodum amına cıldırıodu altımda zevkten ınlıodu fecı bı sekılde bende zevkten cıldırcak gıbıydım cok tahrık edıcı sekılde ınlıyodu hadı erkegım durma sakın dıyodu bende dogal olarak dayanamdım bosalmak uzereydım

cıkardm ıcınden hemen dogruldu bırden benımkını azına aldı nasıl ıstahla emıyodu butun spermlerımı ıstahla yuttu sonra deısık deısık pozısyonlarda deısık fantezıler denedık arkadan onden her sekılde yaptık ne zaman canı seks yapmak ıstese gelır yanıma bırlıkte olurus kızlardan baya talep oluyo neremı beyenıyolarsa artık : bırlıkte olmak ısteyen kızlar ızmırlı kızları beklıyorum yada

ızmıre gelebılecek kızlar eklesınler bıde kendıne guvenıyosan guzelsen ekleyebılırsın beyendıgım kızlarla bırlıkte oluyorum gorusmek uzere basımdan gecen otekı olaylarıda sonra yazarım gorusmek uzere bu arada msn ım yakisikli133@hotmail.com ve izmir_h_@hotmail.com 2 sınıde ekleyebılırısnız kızlar erkekler ve gayler eklemesınler lutfen gorusmek uzere...;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder