13 Şubat 2008 Çarşamba

İNANAMADIM

tarih 06/11/2007 önce kendimden bahsedeyim izmir de yaşıyorum ve aslen de izmirliyim uzun ca süre iş aradım ama bulamadım sonunda istanbul beylikdüzünde oturan bi arkadaşın yanına iş aramak ve ziyaret baksatlı gittim.1 hafta kadar takıldım sonra benim için bi iş görüşmesi ayarlamıştı iş görüşmesine gidicektim ama oraları pek bilmiyorum görüşmem sabah saat 09:00 da hadımköy minübüsleri var mavi onlara binmek için tatilya duragına geldim inanılmaz kalabalık gelen arabalar bi süre bekledim ama baktım olacak gibi degil binmek zorunda kaldım o saate üniverdite ögrencileride biniyomuş o yüzden kalabalıkmış bu arada arkamda adamın biri bindi benim aklıma hiç bunların olacagı gelmemişti arka kapıda resmen yapışık gidiyorum adam kalçalarımın arasına iyice baskı yapmaya başladıkıpırdayamıyorum da sesimi çıkarmadım bide ogün aksilik ya etek giydim adam bastırdıkça kaçmaya çalışıyorum ama kurtulamıyorum bi ara hafif kıpırdadım gördüklerime inanamadım adam sikini çıkarmış dışarı şok oldum ama bişey itiraf edeyim ben hayatım da öyle uzun ve kalın bi sik ne gördüm ne duydum şok oldum resmen adam etegimin altından kilotumu zorluyo sanırım iki kişilerdi digheride önünü kapatıyo adamın kilotumu yana çekti amıma parmaklarını sokuyodu çok hoşuma gitti ama bayılmak üzereyim sonra evet inanmayacaksınız ama sikini soktu o an kendimden geçtim çıldırmıştı bunlar aksilik ya kıraç ışıklarda inanılmaz bi trafik var 20 dk bekledik gişelere kadar adam resmen beni sikti ve öyle bi boşaldıki bütün heryerim döl oldu erkek arkadaşım beni sikince hoşuma gitmiyo artık eger gerçekten cam da sikini gösterip büyüklüğünü kanıtlayacak birileri varsa msn den yazışalım ama tek gecelik ilişki istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder