13 Şubat 2008 Çarşamba

Annem ve ablam

O yaz da, bir çok yaz tatilinde olduğu gibi ablam ve annemle birlikte tatilimi geçirecektim. Zira eniştem ve babam merkezi İstanbulda olan büyük bir ithalat ihracat sahibinin başındalar. Ve bir çok zamanlarını şirket işleri ile geçirirler.

Annem 42 yaşında sarışın 1.62 boyunda yaklaşık 55 kg, dalgalı sarı saçları omuzlarına dökülen havalı bir hatundur. Sarı boyalı saçları teninin de açık renk olması sebebiyle kendisine çok yakışır. Zaten bakımlı bir hatun olduğu için de iri göğüsleri ve dolgun ve çıkık kalçaları ile girdiği her ortamda dikkat çeker.
Ablam ise 22 yaşında 1.68 boyunda 55 kg siyah omuzlarında küt saçlı, o da bakımlı bir hatundur. Manikürü pedikürü kuaförü hiç eksik olmaz. Dolgun ve çıkık kalçalarını annemden aldığı da şüphesiz. Daha 2 yıllık evli olmasına rağmen kendinden 13 yaş büyük eniştemin işten vakit bulamaması da onu giyim kuşamla ilgilenmesi için bir bahane oldu.

Antalyadaki otelimiz 5 yıldızlı bir oteldi. Ve bize de yanlışlıkla dubleks bir oda vermişlerdi. Dolayısıyla üst kattaki tek yataklı bölüm bana ait olacaktı. Yatağımın ayak ucundan kafamı kaldırdığım zaman aşağıdaki yan yana tekli iki yatağı görebiliyordum. Odamız aşağıdaki büyük havuza ve yanındaki discoya bakıyordu.

İkisi de bakımlı ve hoş hatun olduğundan daha ilk günden bir çok kişinin dikkatini çekmişlerdi. Özellikle de animatörler sürekli onlarla ilgileniyordu. Hele uzun saçlı ve keçi sakallı küpeli animatörlerin şefi açıktan ablama askıntı oluyordu. Bu durum benim pek hoşuma gitmemişti. Zira sürekli ikisiyle ilgilenmem gerekecekti. Ne de olsa ikisi de bana emanetti. Hatta bir ara ablamı bu adamdan uzak durması için de uyarmıştım. Ablam ise beni terslemiş, kendisinin evli barklı olduğunu böyle saçma bir şeyi nasıl düşünebildiğimi söyleyerek beni azarlamıştı.

Otele gelişimizin üçüncü günü akşam animasyon gösterisi vardı. Ve ablamla annem büyük bir iştahla akşam saat 6#65533;dan beri süsleniyordu. Oda her ikisinin iç gıcıklayıcı parfümü ile nerdeyse nefes alınamayacak hale gelmişti. Annem beyaz dar bir pantolon ile siyah kısa kollu bir gömlek giymiş, ayağında uzun topluklu ayakkabıları ile balkonda sigara ile mini bardan aldığı bol buzlu whisky#65533;sini içiyordu. Ablam ise, oldukça mini ve yakası oyuk, boyundan bağlı dekolte, siyah üzeri beyaz desenli elbisesini giymişti. Elbisenin sırtı da neredeyse belinin üstüne kadar inmişti. Aramızda bu konuda da kavga çıkmış, annem içeri seslenerek, karışmamamı, tatilde olduğumuzu seslenmişti. Ablam da yukarıda yatağın üzerinde oturan bana bir nanik çekerek, balkonda oturan annemin yanına gitti. Yarıya inmiş kadehi sehpadan alıp bir dikişte fondip yaptı. Sonra ikisi de gülerek yemek salonuna gideceklerini, aşağıda buluşacağımızı söyledi.

Yarım saat sonra ben de aşağı indim. Annemle ablam masanın birinde oturmuş yemeklerini yiyorlardı. Yanlarına da uzun saçlı animatör ile bir arkadaşı oturmuş bir şeyler anlatıyor ikisini de güldürüyordu. Benim geldiğimi görünce adamlar kalktı ve yanımdan geçerken pispis sırıttılar. Yanlarına oturdum. İkisi de birer kadeh şarap almış yemekle beraber içkilerini içiyordu. Kendilerine içkileri karıştırmamalarını söyledim. Bir şey olmayacağını söyleyerek güldüler. Beraber yemeğimizi yedik. Dışarıda ise müziğin volümü artmıştı.

Annem animasyonu izlememizi teklif ettiğinde ablam hemen atlayarak kabul etti. Hep beraber animasyon alanına geçtik. Bir sürü klasik animasyon gösterisi vardı. İçim sıkıldı. Ablama eğilerek canımın sıkıldığını biraz dolaşacağımı odaya geç geleceğimi ve beni merak etmemelerini söyleyedim. Amacım kıyıda uzun bir yürüyüş yapmaktı. Kumsalda 45 dakika gezdim. Sonrasında canım sıkıldı. Animasyon alanının arkasından geçerek odaya çıktım. Mini bardan bir whisky alarak karanlık balkondan aşağıyı seyretmeye başladım. Oturduğum yerden animasyon alanını ve açık discoyu görüyordum. Saat 11 olmuş ve insanlar discoya geçmiş dans ediyordu. Annem ve ablam da birer kadeh ile piste yakın bir masada oturmuş kah oturdukları yerden kah piste çıkarak müziğe ritim uyduruyordu. Saat 12#65533;ye doğru sıkıldım ve yukarı yatağımın olduğu yer bölüme çıktım.

Bir ara gürültü ile kafamı kaldırdım. Karanlıkta fosforlu saatim gecenin birini gösteriyordu. Aşağıda kapı açıldı ve ablamın gülme sesini duydum. Nihayet gelmişlerdi. Ancak ablamın sesi yanı sıra erkek sesi de geliyordu. Merak edip ayakucuna oturdum. Yataklarının başucundaki lambaların sarı ışığı odayı aydınlatınca, annem alkolden dolayı kendinden geçmiş yatağa yan olarak uzanmış bir yandan da sarhoş sesiyle şarkı mırıldanıyordu. İki tane animatör çocuk bunu ayaklarından ve kollarından tutup yatağa düz yatırmaya çalışıyordu. Ablam ise kendi yatağında uzun saçlı animatör çocukla oturmuş fısıldaşıyordu. Adam birden ablamı tutup öpmeye başladı. Tam kalkacağım sırada ablamın da ona karşılık verdiğini görünce olduğum yerde dondum kaldım. Öbür çocuklar da annemi bırakmış bu ikiliyi izlemeye başlamıştı. Bir tanesi gidip ablamın arkasından elbisesinin boyun bağını çözdü. Ve elbise göğüslerinden aşağı iniverdi. Uzun saçlı animatör çocuk bu sefer ablamın ortaya çıkmış muhteşem göğüslerini öpüp yalamaya başladı. Ablam inliyordu. Öbür çocuk ise ablamın arkasına geçip omuzlarının altından göğüslerini tutmuş ablamı mıncıklıyor. Ve sertleşmiş sikini pantolon üzerinden ablamın sırtına dayıyordu. Üçüncü çocuk ise ablama yanaşmaya kalkınca diğer ikisi yarı baygın annemi göstererek önce onu bir ayılt dediler. Oğlan da kot şortunun fermuarını açıp kalkmış sikini annemin ağzına getirerek sürtmeye başladı. Ağzına dayananın ne olduğunu anlamayan annem ise oğlanın sikinin sıcaklığından hoşlanmış ve onu ağzına almış emiyordu. Uzun saçlı olan kafasını kaldırdı ve annemi ablama göstererek, artık çekinmesine gerek kalmadığını söyleyerek pis pis sırıttı. Ablam ise biraz daha geriye yaslanarak cevap olarak elbisesinin etek kısmını arkaya çekti. Uzun saçlı bu sefer ablamın beyaz tanga kilodunu yana çekip onun tertemiz amını yalamaya koyuldu. Ablamın arkasında duran çocuk da coşmuş. pantolonunu yatağın üzerinde çıkarıp ayağa kalkmış, ablamı kafasından tutup sikini ağzına vermeye çalışıyordu.

Annem ise yavaş yavaş olanların farkına varmış, biraz şaşkınlık ve sarhoşluğun etkisiyle itiraz etmeye çalıştıysa da, ağzına veren çocuk dar beyaz pantolonun içine elini sokup amını parmaklamaya başladığından zevkin ahlaki duygulara olan acı üstünlüğüne teslim olmuştu. O da yatakta doğrulmuş oğlanın sikini kıtlıktan çıkmışcasına yalıyordu.

Öbür oğlanlar ise yatağın yanına inmiş, ikisi birden ablamın ağzına vermiş ablamın dudaklarına teslim olmuş zevkini çıkarıyordu. Annem bu arada üstündeki siyah gömleği çıkartmış, pantolonunu da dizleri hizasına indirmiş şekilde yatağa yan şekilde domalmış, arkasındaki çocuğa sırıtıyordu. Oğlan ise manzaranın etkisiyle annemin siyah şeffaf kilodunu yana çekip hızla geçirdi. Annemin dudaklarından derin bir ohhh çıktı. Ablam sese dönüp annemin haline güldü. Uzun saçlı olan animatör ablamın yatağının üzerinden fırlayıp, bir de şunun tadına bakalım diyerek annemin ağzına sikini dayayıverdi. Ablam ise öbür oğlana kalmıştı. Oğlan ablamı yatağa sırtüstü uzandırıp üzerine çıktı. Ardından ablamın bacaklarını omzuna alıp basmaya başladı. Beş kişinin iniltisi birbirine karışmış, loş ışık altında vücutlar bir ileri bir geri gidiyordu. Beş dakika sonra adam ablamı domaltıp kafasını yastığa gömmüş ve arkasına geçip havada duran kalçalarının arasından sikini ablama dayadı. Bu arada öbürleri de annemin kilodunu çıkartıp onu sadece sütyeniyle bırakmışlardı. Animatör yatağa sırtüstü yatmış, annemi de kucağına oturtmuştu. Öbür oğlan ise yatağın başucunda ayakta annemin ağzına verip pompalıyordu. Annem zıpladıkça sütyenden fırlamış göğüsleri de bir yukarı bir aşağı hopluyordu. Annem birden eğilip altındaki oğlanın kulağına bir şey fısıldadı. Oğlan gülerek diğerlerine seslendi. Beyler bu yavru arkadan yemek istiyor. Ablamı domaltan çocuk hemen yerinden kalktı. Offf o göte ben saplayacağım diye seslendi. Ve hemen yan yatakta annemin arkasında yerini alıverdi. Hemen toparlanıp pozisyonunu aldı ve annemin arkasına yavaş yavaş yarağını sokuverdi. Annemin iniltileri şimdi giderek artmıştı. Ve aynı anda üç tane yarak içindeydi. Ablam ise yan tarafta yüzükoyun yatmış, eli amında kendi kendini parmaklıyor ve yan yatakta biri anası olmak üzere dört kişinin iş tutmasını seyredip zevk alıyordu. Bir anda yattığı yerden yandakilere seslendi. Hey beni de arkamdan yapın ben de istiyorum. Bu çağrıya cevap ise annemin ağzına verenden geldi. Hemen ablamın yatağına zıplayıp, ablamın doğrulmasına fırsat bırakmadan dolgun kalçalarına oturup sikini ablamın arkasına ittirmeye başladı. Annemin ağzında sırılsıklam olan yarak ablamın götünü fazla zorlamadan yerini bulmuştu. Ben ise fazla dayanamayıp üst kattaki banyoma geçip, duş teknesinin içine boşalıverdim. Beş dakika sonra işim bittiğinde usulca yatağıma geçerken adamlar da annemle ablamı 69 pozisyonuna getirmiş birbirlerinin amını yalatıyordu. Uzun saçlı da ablamın arkasına geçmiş onu götten sikiyordu. Öbür ikisi de yatağın yanına oturmuş ablamın annemi yalamasını seyredip 31 çekiyorlardı. Sonra üçü birden bu iki azgın orospuyu yan yana yatırıp ağızlarına boşalttılar. Az sonra da elbiselerini toplayıp gittiler.

Annemle ablam da yorgun bir şekilde yataklarına yattı. Ertesi sabah saat 11 gibi annem başucuma gelmiş ve masum bir edayla bana günaydın diyordu. Ben de mırıldanarak cevap verdim. Bana gece ne yaptığımı sorunca sabah 4#65533;e kadar dolaştığımı söyledim. Annem merdivenden inerken suçlu insan psikolojisiyle, biz de gece 12 gibi gelip yattık. Çok sıkıldık valla diyince dudaklarıma alaycı bir gülümseme takıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder