13 Şubat 2008 Çarşamba

cool

okululda bi parti düznlenecekti ipek bnide cairdi bn gelem demiştim ama bana pelinnde geleceğini söleince dayanamadım kbl ettim okul basladı baslayalı o kızı sikmek istiyordum nese lafı fazla uazatmayayım partiye gittik pelinle konuştuk hoş beş saat ii oldu bn artık gideiyim dedi bndede dededim kalım bviraz daha önce biraz nazlandı ama nese ikna ettik bi bira daha bn yaklasmaya basladım önce cekildi ama sonra oda yaklasmaya baslkadı istediğinin biliyordum öpüşmeye basladık..........hadi gidelim dedi tamm dedim çıktık bize gidelim dedim tamm dedi. off şimid istediğim gersey oluyor işte... bize gçtik bn hiç uzatmadan soymaya basladım dur lan acelen ne dio kes sesini dedim bağırdım anladı susutuu aldıım gibi attım yatağa önce yaladım bun amını bakire daha kudurmaya basladı dedim duuu acele yok bn soyundum sont-ra sikimi azına verdim bi güzel yaladı hadi sik artık beni diodu tammm acele teme dewm ettim itiraz etmedi.. sonra kaldırdım arkasını ceviridm domalttım bnu napıyon götğmdenmi sikçenn taii dedim bozuyumda basıma belamı olcan dedim götüne tokat attım irkildi sustu konuşmadı önce kafasın dayadım yavas yavaszevk almaya basladı birden bi daldırdım olmadı dar girmiyo bağırma bbasladı acıyoooo die kes dedim bi tokat daha zorladım nese girdi en sonunda en 15 dk dwm ettim peln kıpkırmı olmuştu. Boşalıcam dedim üstüme dedi hayır azına dedim yoook dedi olmaz hayatta önüne gçtüm sıktım burnun zorla azına amına koyum sonra beraber duşa girdik ban reşşkür etti ewine bıraktım bunu bidaha ne aradım ne sordum konulmadım bile şimid ne alamde oruspuu bilmem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder