13 Şubat 2008 Çarşamba

AZMIŞ DUL

slm bıraz kendımden bahsedım esmer ve bıraz yaksııklıyım o yuzden kızlarla ılgılı bıton olay geldı : nese hikayem bu yaz izmirde gecti nette tanistigim esmer olgun bayanla gecen seks dolu anımı anlatım nette cet yaparken tanistik adres verdi hatayda bulustuk ilk gun biraz tanisma fasli ikinci gun tam bir seksi bayan vardi karsimda 6 senedir dulmus kimseyle beraber olmamis cocugunu sezeryenle aldirmis sanki daha genc kizin amcigi vardi neyse evine misafir etti biz basladik sevismeye 69 pozisyonuna gectik o benimkini ben onunkini yalamaya basladik inanin cok zor soktum dardi cunki bir turlu sokamadim biraz daha yaladim yavas yavas sokmaya basladim benimki biraz buyuk ve kalin oldugu icin zor soktum alistira alistira ondansonra ne varsa hepsini kökledim git gellerden sonra kadin bayilacak derecede bosaldi nede olsa 6 seneden beri yarak yememisti sira geldi arka tarafa biraz dilimle yaladim arkasindan ve önunden bir daha bosaldi yalarken bende elimle arkasini genislettim ama bellis idi arkadan kocasiylada girmis arkadan biraz nazlandi ama bir kökledim arkasindan inanin kan geldi önce korktum kan gelince caktirmadan devam ettim sikmeye zorlanan yiyemem diyen gitmis yerine sok kocacigim kökune kadar sok demeye basladi 10 dakika kadar git gel yaptiktan sonra ikimizde bosaldik dinlendik ten sonra o gun 3 sefer daha sikistik ama inanin harika bir byndi bir daha görüşemedik bu arada kızlardan baya talep oluyo ızmırlı kızları beklıyorum ekleyebılırsınız tanısabılırız belkıde beraber oluruz bu arada ızmırlı bayanlar oncelıklıdır onu belırtım suskunizmirli@windowslive.com erkekler ve gayler eklemeyın lutfen sadece bayanlar,evli,dul hiç farketmez gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder