13 Şubat 2008 Çarşamba

gülay

annemi çok fena siktiler.otobüse binmiştik.ve çok sıkışıktı adım atçak yer yoktu.annem ve ben ayaktaydık.30-35 yaşındaki bir adam otobüse bindi.24 yaşındaki annemin arkasında ayakta durmaya başladı.göörüyordum adamın aleti annemin götüne değiyordu.ani bir fren oldu ve adam resmen anneme girdi.annem o fren esnasında ahh die bir ses çıkardı.adam azmıştı.yavaş yavaş boşaldı otobüs.annem koltuğa oturdu tam ben oturucakken o adam geldi oturdu.ben çok
sinirlendim.adam böle annemin bacağını okşadı.annem ne oluyor dedi.adam ben bilmem dedi.otobüs boşalmıştı iniceiğimiz durağa 10 metre fln kalmıştı.adam anladı iniceğimizi ve bi anda sessizce fermuarını açtı aleti çıkardı.annemin eteğinin altından bi anda soktu annem ahh dedi ben hmn ne oluyor dedim.adam bana bir yumruk attı kendimden geçtim.otobüs şoförü ise sadece izliyordu.adam annemin kalçasını elliyordu.eteiğini sıyırdı,perdeleri kapattı ve öyle bir soktuki ben dayanamadım o annemin inlemesine adam soktukça soktu annemde kıvama gelmişti.benimde sikim kazık gibi oldu.bende dayanamadım anneme arkadan daldım adam önden ben arkadan

sokuyorduk.süperdi annenizle sevişin bence gerçekten tadı çok güzel.biz adamla tatmin olmadık.annem babamdan boşalmıştı dul olduğundan ben hergün annemle olmaya başladım o olaydan sonra ve adamda her gün bize gelip anneme sokuyor her gün sikiyoruz.bence sizde yapın ama annenizle yada teyzenizle çok güzel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder