13 Şubat 2008 Çarşamba

ingilizce öğretmenimi

Ben 19yaşında bir lise son sınıf öğrencisiyim. Başımdan geçen olay geçen senenin sonlarında yaşandı. İngilizce öğretmenim Burcu sarışın orta boylu iri göğüslü, dolgun kalçaları olan, hayli zevkli giyinen evli bir kadındır. Ben oldum olası bu hatuna hastaydım. Derste her tarafını keser, adeta onu gözlerimle onu sikerdim. Bu durumu fark ettiğini hiç anlamamıştım. Ancak tahtadaki metni defterlere geçirmemizi isteyip de masasına oturduğunda ayakkabılarını çıkarır, fileli çorap geçirdiği ayaklarıyla şov yapmaya başlardı. bir ayağıyla diğerini kaşırdı, parmaklarını ayırır ileri uzatırdı. ayağa kalktığında açık renkpantolonunun içindeki tangası bütün şehvetiyle kendini sergilerdi. bazen saten gömleğinin üst düğmesini açar iri göğüslerini açığa alırdı. Bir gün sınav sonuçları açıklanmıştı. başı kalabalıktı öğretmenin. herkes üst üste adeta. ben de soru sormak için arkasına gittim. kalabalıktan istifade arkasına dayanmaya başladım yavaş yavaş. kalçalarının arasına kazık gibi olan sikimi yerleştirmiştim bile. hafif hafif ittiriyordum. hoca herşeyin farkındaydı dönüp yüzüme şeytani bir gülümseyiş fırlattı. sonra sandalyesine oturdu ve ben üst taraftan açık olan gömlek düğmesinin arasından fırlamaya hazır şekilde bekleyen memelerini dikizlemeye başladım. teneffüs zili bütün bu hengamenin ardından çaldı. dersten çıkarken bana çantasının ağır olduğunu, yardım edip edemeyeceğimi sordu. herşey yerli yerine oturmaya başlamıştı. anlıyordum. hemen kabul ettim öğretmenler odasında ayrı bir bölme olan ingilizce zümresine doğru koridorda ilerlemeye başladık. şimdi sıra merdivenleri inmekteydi. arkasından gidiyordum, müthiş kalçalarını izlemeyi sürdürüyordum, sanki herşeyin farkındaymışçasına o da bugün bir ayrı kırıtıyordu. zümre odasına gelmiştik işte. çantayı masaya bırakmamı söyledi. içeriye girdim. masaya çantayı bıraktım. hemen ardımdan kapıyı kapatıp dahili kilidini kilitledi. camlı zümrenin perdelerini çekti. diğer hocaların dersleri boş olduğundan bugün oraya gelecek başka ingilizce öğretmeni yoktu. içeride başbaşa kalmıştık. hemen yanıma geldi. beni ittirip duvara yapıştırdı, karşıma geçip memelerini bastırmaya başladı. aşağıdan elleri benim kazık kadar olmuş 17 cmlik erkekliğimi zorluyordu. gömlek düğmelerini parçalarcasına açtım, siyah sütyeninin kopçalarını kopardığım anda ortaya çıkan füzeler aklımı başımdan alıyordu. hemen aralarına kafamı soktum. memelerini yalamaya başladım. bütün abazalığımla kendimi 34 yaşındaki evli sarışına bastırıyordum. ters çevirdim, açık renk pantolonunun arkasına yüklenmeye başladım boynunu yalıyordum, kulak memelerini hatta. meme başlarını duvara sürtmeye başladım, dimdik olmuştu, hafif iniltiler başlamıştı işte, rüyalarımdaki gibiydi herşey. ortadaki masaya götürdüm masanın kenarında eğildi, kemerimi çözüp kilodumu indirdi. kırk yılın orospusu tabirini kim bilirdi bir ingilizce öğretmeni üstlenecek. çok tecrübeli hareketler yapıyordu. sikimi ağzına aldı gidip gelmeye başladı. saçlarından tutmuş onu yönetiyordum, duyduğum haz kelimelere gelecek türden değildi. kaldırdım pantolonunu indirdim külodunu indirdiğimde karşımdaki manzara inanılmazdı. yaşına rağmen hala dimdik kalçaları ve pürüzsüz amcığı beni çok şaşırtmıştı doğrusu. hemen masaya ters yatırdım. sikimi amına dayadım. gidip gelmeye başladım, inanılmaz bir çığlık kopardı. fileli çorapları üzerinden beyaz oje sürdüğü ayak parmaklarını yalıyordum. bu kadın tamamen benim olmuştu artık. 34 yaşında bir kadına sahip olmuştum, bunun verdiği heyecan nabzımı yoruyordu, inanılmaz heyecanlanmıştım. göğüslerini sıkıyordum, dudaklarını ısırıyordum. adeta bütünleşmiştik. sarsılarak terlediğimi hissettim. fileli çorabın içindeki hafif damarları ortaya çıkmış şuh ayaklarının üzerine boşaldım. ağzıyla usta hareketler sergileyerek beni bir kez de ağzına boşalttı. şimdi ingilizceyi eskisinden çok seviyorum. her fırsatta, diğer hocaların boş günlerinde zümre odası bizim fantezi yuvamız oldu. o sarışın orospu her gün taşaklarımı yalamaktan başka işe akıl veremez oldu. arada kalçalarını okşuyorum koridorda denk geldikçe, o mükemmel bir şey. denenesidir..

kızlar msne ekleyin sohbet edelim biraz. azgınlığınızı bana kusun, fantezi bitmez bizde. biraz belaltı sohbetin kime zararı dokunur ki?!

msn adresim: cgtyars@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder