13 Şubat 2008 Çarşamba

esmer bayan

Merhabalar.Ben şuan 19 yasındayım. 1.77 boyunda esmer kahverengli gözlü sıkça çesitli spor dallarıyla ilgilendiğimden dolayı atletik vücutlu bir gencim.Sizlere yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.Liseye gittiğim yıllarda, minübüsle okula gidiyordum.Sbahları bindiğim minübüs bir gün çok kalabalıktı.Benden önce bitmiş olan tahminimce 35-40 yaşlarında kısa boylu esmer,kalçalarını bellirgin şekilde gösterecek dar kumaş siyah pantolon ve üzerinde montu olan bir bayan vardı.Ben okul kıyafetlı ve elımde sadece o gün ders olmayacağı için bir defter vardı.Minübüs her durakta kalabalıklaştığı için ben önümdeki bu kadına gitgide yaklaşıyordum.Bu arada da sikim git gide kalkıyor,ben onun bu havalanışını belli etmemek için ceketimi düğmeleyerek kapatmaya çalışıyordum.Ama mümkün olmuyor sikim önümdeki bayanın siyah ve dar kumaş patolonundan belli olan narin ve dolgun kalçasına sürtüyordu.Bir ara bayan rahatsız olacak ki kendini yan tarafa çekmeye çalışsa da bu mümkün olmuyordu.Çünkü minübüs çok kalabalıktı.Ben de kadının bu rahatsızlığından dolayıkendimi geriye çekmeye çaılşsam da arkamda 4 tane liseli kız bir grub olarak binmişti.Ben kendimi önümdeki bayandan arkaya doğru çektiğim sırada arkadaki kızlardan birisinin eli bacaklarıma sürtüyor kızlar gülüşüyordu.Ben çaresiz arada kalmıştım ya öne doğru bayanın arkasına geçecektim ya da arkadaki liseli kızların beni ellemesine ve daha sonra onlarla muhabbet kurarak iletişime geçmeyi seçecektim.Ama seçimim mecbur olsam da bir durak sonra kızların arkasına binen yaşlı bir teyzeden sonra önümdeki bayanın arkasına tamamen geçmek oldu.Artık adım atılmıyor minübüs virajlara girdiğinde minübüs sallansa da herkes omuz omuza ve önlü arkalı kıpırdayamıyordu.Bu arada da sikim ceketimin önü kapalı olmasına rağmen belirginliğini gösteriyor ve bayanın narin ve dolgun poposuna giriyordu.Bayan kilolu olmamasna vekısa boylutahminen 1,50-1,60 olmasına rağmen poposu dolgun ve çok cezbediyciydi.Ben artık sikimi resmen kadının cezbedici poposuna dayamış ve serbest bırakmıstım.Bayanın poposundaki tüm yumuşaklığı sikimde hissediyordum.Bayandan da bir tepki dahi gelmiyor tüm sessizliği ve soğukkanlılığıyla camdn dışarı bakıyor görünüyordu.Bir müddet sonra ceketimin düğmesi koptu ve ceketim açıldı.Tabi bu sırada benim mal belirginliğini çokca gösterdi.Ben başkaları bunu görmesin ve önümdeki bayanın sessizliğinden ve yumuşak poposundan etkilenerek sikimi tamamen ona dayadım ve bu sırada bayanda hafifce bir kıpırdama oldu.Ben o anda sikimin poposuna girdiğini anladım.Defteri tuttuğum elimle düşmemek için üstümdeki demirliği tutuyor diğer elimle de iyice bni cezbeden bayanı bosta olan diğer elimle narin ve yumusacık poposunu okşuyordum.Bir ara altında birşey var mı diye boşta olan elimle pantolonunun ufak bölümünü çekeledim.Ama elime sadece pantolonu gelmiş başka bir kıyafet almamıştım.Anlaşılan baştan nazlı olan bayanın içinde bişey yoktu ve altında sadece dar siyah kumaş pantolonu vardı.Ben daha da ileriye giderek kadının omuzunda olan cantayı geriye aldım ve bos elimle kadının amını özenle okşamaya başladım.Bir yandan da sikimle sadece kumaş pantolonu olan ayağında kadının yumusaklığını son derece hissederek tamamen narin poposuna girdim ve elimle de kadının amını okşuyordum.Bayan iyice zevklenmiş olacak ki hafif hafif kıpırdanıyordu.Amını okşamaya sikimde poposundaki tüm sıcak yumusaklığı hissederken elimin pantolonunun fermuarına denk geldiğini anladım.Ve içinde birşey olmadığını daha önce denediğimden fermuarını açtım.Bu sırada bayan derin bir nefes aldı ve nefes alışları sadece benim ve önündeki koltuktan oturan yaşlı bir teyzenin duyabileceği şekilde sıkça devam ediyor ben bayanın fermuarını açıyordum.Fermuarını açtığımda kesin olarak kadının altında bieşey olamadığını anladım.Bir yandan narin ve sıcacık olan yumusak poposuna sikimle girerken orta parmağımla kadının sulanmış amına baskı yapıyordum.Kadın çokca zevke gelmiş olacakki yüzünde bir tebebsümle başını bana çevirerek baktı ve işlevime devam etmemi onaylarcasına tekrar başını cama doğru cevirerek dışarı bakmaya devam etti.Ama kadının gözleri dışardaymış gibi görünse de nefes alış verişlerinden ve hafif kıpırdanmalarından onun belki de böyle zevke gelmediğini ve memnuniyetini anlıyordum.Tabi içindeki o sessiz ama bir o kadar güçlü inlemelerini duymak mümkün olsaydı onu suanki memnuniyetini ve zevke gelişini daha çok katlar daha çok zevke getirirdim.Ama olsun hayatından belkide ilk defa aldığı zevki ve tatı yaşattığım bu bayanı ben de beğendim.Daha sonra kadın inecek olacak ki elini amını oksayarak baskı yaptığım elimin üzerine koydu ve elimi biraz okşadıktan sonra amına gir çıklar yapan parmağımı içinde çıkararak fermuarını kapattı.Ben de sikim bayanın narin,cezbedici,sıcaklıkla dolu yumuşak poposundan çektim.Ve kadın ineceği durağı şöfere söylerek durması istedi.Minübüs durduğunda inmek için müsade isterken yanımdan geçti ve elini sikimi sıkıca tutarak son bitirişi yaptı.Ben ise kadının arkasından hafifçe baktiğimda pantolunun popo ayırac kısmının rengi açılmıştı.Çünkü bayana verdiğim zevkli tatı bitirmek zorundaydım ve o fermuarını kapatırken ben imzamı atmam gerekiyordu.Gerçi ben 1 saat bir sevişmeden sonra boşalmayı seçen birisiyim ama zamanın 1 saatin altında olmasına rağmen bayanı aldığı zevkleri belirten imzamı atmadan inmesine sağlamam mümkün değildi.
Bir müddet sonra okul önüne geldiğimde ben de diğer liseliler gibi indim.Dostlarım kapıda beni bekliyorlardı.Çünkü biz ayrı yerlerden gelmemize rağmen okul önünde buluşup okulun içine beraber giriyorduk.Sınıfın koridorunda da kız arkadaşlarımız sabahları bizleri karşılıyordu.Bu arada arkamdaki liseli kızlar ben okulun önünde dostlarımla,kardeşlerimle buluştuğumda bana bakıp gülerek okulun içine girdiler.Okul içinde arada karşılaşıyorduk.Onlarla da tanışma fırsatı buldum.Ama tanışıklığı ilerletmem kız arkadaşımdan sadece sevgililiği bitirdikten sonra başladı.Onu da başka bir zaman anlatırım.Lise zamanından başlayan kızlarla,bayanlarla aram ve yaşadıklarım lise bitiminde de devam etti.Hala da devem etmekte.Benimle tanışmak,yüz yüze konuşmak isteyen bayan ve kız arkadaşları bekliyorum.Evli çiftlerde msn adresimi ekleyebilirler.Dul bayanları da bekliyorum.Msn adresim " serserimcesur@hotmail.com ".Sadece yaşadıklarımdan bir tanesi olan bu hikayemle okurken bile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder