13 Şubat 2008 Çarşamba

Güzellik salonunda vuruş

mrb ben berk bugün unutamadığım anıyı anlatmak istiyorum yanaktaki kıllardan rahatsız olduğum için arkadaşım lazerli tedavi olmamı istedi bende ona uyarak gittim kapıyı çaldığımda güzel bir bayan beni karşıladı buyurun beyefendi dedi bende şikayatimi anlattım ve tamam hemen hallederiz dedi epilasyon odasına girdiğimizde sadece ikimiz vardık ve hemen yatağa uzanmmamı söyledi bende ayakkabımı çıkararak uzandım bana lazerden korunmak için bir gözlük verdi ve dışarısı rahat okunuyordu ve başladı lazere suratımın sağ tarafın bitirdi ve suratımı çevirmmei döyledi tam çevirdiğimde göğüs uçları dudağıma deydi bir anda çıldırmıştım ağzım
açsam göğüs uçlarınıyalayacaktım ve çıldırdım sonunda elinim tutarak sana birşey söyleyebilirmiyim dedim ve dudaklarına yapıştım hiçbr tepki yokru oda karşılık vermeye başladı hadi erkeğim bende azmıştım tam zamanı dedi hemen yataktan kalkarak bunu yatırdımhemen soymaya başladım sadece tangası kalmıştı ve yalamaya başladım yaladıkça inlemeler daha arttı hadi erkeğim içime gir dedi bende yok olmaz dedim sende yala bakalım diyerek hemen yattığı yerde ağzını sikmeye başladım daha sonra yeter gir artık dedi kararlıydım amından sikmeyecektim ve arkanı dön dedim ne yapacan arkamdan vermem dedi yok o harekette amcığından sikecem dedim tamam diyerek döndü ama zavalla ne bilsin onu o güzel götünden sikeceğimi zaten yarağım iyice kayganlaşmıştı amcığını yarağımı sürterken inlemelr daha arttı ve bir ani atkla arkadan hızlıca girdim ve bağırmaya başladı kaçmaya çalışıyordu ama böşuna birkere girmişitkm ona sus seni zevkten uçuracam dedim ve devam ettim kısa bir süre sonra oda acıyı unutmuş zevk almaya başlamıştıgötüne boşalmıştım yeter dedim olmaz dedi beni amımdan sikecen dedi şimdi olmaz dedim sikmezsen bağırırım dedi bende sen istedin kızım dedim bunu tayağa yatırttım ve bşladım sakso çektirtmeye zilli banamısın demiyordu durmadan yalıypordu ve ağzına boşaldım hadi sıra öne geldi dedi bende olacak olsun diyerek hemen amına girdim ama öyle kaynıyorduki amı volkan gibi 5-10dk sonra amınada boşaldım ve ordan ayrıldım inş onu yarı kendi evinde sikecem byyyyyyyyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder