13 Şubat 2008 Çarşamba

evli çiftle sex

eşi gerçekten suluydu
Günlerden bir gün aniden msn den biri beni eklemek için onay istediÄŸinde.. ilk baÅŸta biraz düşünmedim desem yalan olur hatta onay vermeyi de pek düşünmüyordum?çünkü gözüken isim ve mail hesabı bir erkeÄŸe aitti ve yüksek bir ihtimal ile yine burada yazdıklarımın gerçek olup olmadığını merak eden bir tipti ve belki de beraber olduÄŸum yada olabileceÄŸim bayan, çiftlerle tanışmak için benden yardımcı olmamı isteyecek biri diye düşünüyordum?neyseöylesine onay verdim?yani bir tesadüf?az sonra okuyacağınız zevk dakikalarım sadece bir tesadüf..nerden bilebilirdim ki?neyse..klasik tanışma faslından sonra ismi hakan olan kiÅŸi evli 33 yaşında Ä°stanbul da yaÅŸadığını söylüyordu?konuÅŸmamız bir süre devam etti ve bir yerinde yanında sema hanımın yani eÅŸinin de olduÄŸunu söylüyordu?bu arada hakkında bilgiler vermeye devam ediyordu?bana yaÅŸamak istedikleri fantezileri daha doÄŸrusu küçük maceralar olduÄŸundan bahsediyordu?ama ben şüpheci yaklaşıyor ve pek inandırıcı bulmuyordum?ve bunu onlara söyledim?buna benzer durumlarla karşılaÅŸtığımı ve birçok defa kendilerini farklı tanıtan tiplerle muhatap olduÄŸumu belki korktuklarından belki dalga geçmek için belki baÅŸka sebeplerden beni kandırmaya aldatmaya yönelik davranışlardan dolayı bu ve benzeri ÅŸeylerden sıkıldığımı söylüyordum?bunun üzerine msn de kendilerinin resimlerini koyarak düşüncemde deÄŸiÅŸiklik olup olmadığını sordular benden yine olumsuz yanıt aldıklarında daha sonra görüşmek üzere vedalaÅŸtık?kısa bir süre bilgisayarın başından kalkıp ihtiyaç molası verip geri geldiÄŸimde şüpheci olmamdan ne kadar haklı olduÄŸumu düşünüp tam msn de hakan ı silmek üzereyken tekrar aktif oldular?merhabalaÅŸtıktan sonra bana web cam olup olmadığını sordular?bende neden diye sordum?aralarında konuÅŸtuklarını karşılıklı olmak kaydıyla camda onları kısa bir süre de olsa görmeme izin vereceklerini ama bunun dışında baÅŸka bir talepte bulunulmayacağını aksi durumda bir daha hiç görüşmemek üzere vedalaÅŸacaklarını söylediler?tekliflerini ikiletmeden kabul ettim ve benim derdim sadece karşımdakinin gerçek ve ciddi birilerinin olup olmadığı ile ilgili tereddütlerim olduÄŸunu bu tereddüt ün ortadan kalkmasından sonra istedikleri gibi hareket edebileceÄŸimizi belirtmemin ardından karşılıklı olarak camları açtık?ve karşımda iki ÅŸirin insanı gördüğümde doÄŸrusu sevindim?karşılıklı ürkek ifadelerle birbirimize bakıyor.. kendimizi gülmemek için zor tutuyorduk?ama sema artık kendini koy vermiÅŸ kısa bir gülme krizinden sonra tekrar normal e dönüp konuÅŸmaya devam ettik?ardından kısa bir süre sonra da camları kapatıp vedalaÅŸtık?ertesi gün hakan ve sema ile yaklaşık aynı saatlerde tekrar konuÅŸmaya baÅŸladık?ve konu sekse cinselliÄŸe geldi çattı?bir süredir kafalarında bazı fanteziler olduÄŸunu ve bunları hayata geçirmek istediklerini söylediler?bende onlara tam olarak fantezilerinin ne olduÄŸunu ne yaÅŸamak istediklerini kafalarındaki düşünceleri öğrenmek için sordum?aslında her ÅŸeyi diyorlar ama diyerek bunun bir anda deÄŸil de yavaÅŸ yavaÅŸ aÅŸama aÅŸama yaÅŸamak istediklerini vs?ÅŸeyler konuÅŸurken benim söylediÄŸim bir cümle de takılı kaldılar?ve özellikle semanın hoÅŸuna gittiÄŸinden bahsetmeye baÅŸladılar?mevzu da ÅŸu?ben konuÅŸmanın bir bölümünde oral seksten yani am ve göt yalamaktan çok hoÅŸlandığımı öyle ki bunu dakikalarca yapabileceÄŸimi ve sonunda baÅŸka hiçbir temas olmadan boÅŸalabileceÄŸimi söyledim?iÅŸte özellikle semanın takıldığı nokta bu oldu?sema amının yalanmasından çok hoÅŸlandığını ama hakanın bunda pek hoÅŸlanmadığını ama hakanın kendisine oral yapılmasını sevdiÄŸini falan bahsetti?sema peÅŸ peÅŸe sorular soruyor bunu nasıl baÅŸardığımı öğrenmeye çalışıyordu? bende bunun bir meslek sırrı olduÄŸunu söyleyerek esprili bir ÅŸeklide yanıtlayıp geçiÅŸtirmeye çalıştıkça üstüme geliyor inanmadığından falan bahsediyordu ?bende bunu nasıl yaptığımı ona nasıl anlatabileceÄŸimi ancak uygulamada olabileceÄŸinden bahsettim?o da karşılık olarak bu bir teklif mi diye sordu?bende siz istedikten sonra neden olmasın diyerek yanıt verdim?kısa bir süre daha konuÅŸtuktan sonra vedalaşıp ayrıldık?bir gün aradan sonra yine konu üzerinde konuÅŸmaya baÅŸladık...hakan konuyu aralarında konuÅŸtuklarını ilginç bulduklarını bir bakıma tam istedikleri gibi bir baÅŸlangıç olabileceÄŸini ve bunu yaÅŸamak istediklerini ama bazı ÅŸartlarının olduÄŸunu söyledi?bende ÅŸartlarının ne olduÄŸunu sorarak tekrar topu onlara attım?ve hakan ÅŸartları sıralamaya baÅŸladı?öncelikle karşılıklı saygı içinde olunacak elbette?bunu bir ilk olarak deÄŸil son olarak görülecek yani sadece bir defaya mahsus küçük bir kaçamak gibi düşünülerek hareket edilecek daha sonrası için talepte bulunulmayacak yani ilk ve son kez?ve hakan ÅŸartlarına devam etti?senin yapacağın oral sadece oral seks olacak ve bunun dışında baÅŸka talebin olmayacak ve penisini kullanmayacaksın yani yarağımı semanın amına sokup sikmeyeceÄŸim ve semadan oral seks talebinde bulunmayıp olayın akışında böyle bir giriÅŸimde bulunmayacaksın?ama kendileri isterlerse birleÅŸip seviÅŸebileceklerini benimde onları izleyebileceÄŸim gibi bazı maddeleri sıraladı ve ne düşündüğümü sordu?biraz düşünmek için süre istedim ve bu arada bir kahve alacağımı söyledim?kısa bir süre sonra tüm ÅŸartlarını kabul ettiÄŸimi ama benimde tek bir ÅŸartımın kabul edilmesini istediÄŸimi söyledim?onlarda merakla ÅŸartımın ne olduÄŸunu sordular?bende sizin tüm ÅŸartlarınızı kabul etmeme karşılık semanın amını yaladıktan sonra boÅŸalacağım yeri ben seçmek istiyorum diyerek topu yine sema hakan çiftine attım?meraklı bir ÅŸekilde nereye boÅŸalacağımı sordular?ama ben bunu ÅŸuanda karar veremeyeceÄŸimi o andaki duruma göre bir tercih yapacağımı ve buna karşı konulmamasını söyledim?onlarda düşünmek için süre istediler?kısa bir zaman sonra benim ÅŸartımı kabul ettiklerini söyledikten sonra buluÅŸmanın zamanı ve mekanı hakkında konuÅŸmanın ardından birden cam ı açtılar ve karşımda ateÅŸli bir ÅŸekilde öpüşerek bana nazire yapmak istercesine ilginç bir veda da bulunup offline oldular?sonrasında buluÅŸacağımız günün öğle vaktinde hakanla msn de buluÅŸacağımız saat ve yerini kararlaÅŸtırıp cep telefonlarımızı verip akÅŸam görüşmek üzere son kez ayrıldık?uzamaması için daha fazla detay vermeyi bırakıyorum?bir cafe de buluÅŸup kısa bir kahve molasının sonrasında eve yola çıktık ve kısa bir süre sonra evlerine vardık?sadece camda iki defa gördüğüm hakan ve özellikle semanın sanaldan daha hoÅŸ olduÄŸunu belirtmeliyim..sema esmer yaklaşık 170cm boyunda ela gözlü dalgalı saçları muntazam bir yüz hatları içinde etli sayılabilecek dudakları normal büyüklükte ama olabildiÄŸince dik göğüsleri, dolgun kalçalı, balık etli normal vücut hatlarında afet denilebilir?ama esas önemlisi ondaki elektrik? daha çok arzu dolu gözüküyordu ?dakikalar geçiyor ortam ısınıyor ikram edilen içkilerimizi yudumlarken sema izin isteyerek üzerine daha rahat bir ÅŸeyler giymek için içeri geçti...hakan bu sırada konuÅŸtuÄŸumuz ÅŸartlara uymayı tekrar hatırlatıyor belki de heyecanını böyle bastırmaya çalışıyor yada ortama kendini hazırlamaya çalışıyordu?kısa bir süre sonra sema en dehÅŸet ÅŸekli ile yanımıza geldi?ve eÅŸi hakanın yanına oturdu?ÅŸeker pembesi ince askılı kadife oldukça kısa geceliÄŸi içinde ÅŸuh bakışlarının arasında aralanan ıslak dudaklarıyla beraber bacak bacak üstüne atıp dolgun baldırlarının parlaklığı ve özellikle iç çamaşır giymediÄŸi hemen göze çarpıyordu?tek hamle ile içkisini dikip bitirdi?ardından eÅŸi ile öpüşemeye baÅŸladı?aslında bu benim harekete geçmem için bir iÅŸaretten baÅŸka bir ÅŸey deÄŸildi?bende verilen iÅŸareti alÄ
±p ayaÄŸa kalkıp yanlarına doÄŸru gittim?semanın elinden tutup kaldırmak için yardımcı olurken hakan a eÅŸini kısa bir süreliÄŸine ödünç alıp alamayacağımı sordum?kısa bir sessizliÄŸin ardından tekrar hamle yaparak semayı yerinden kaldırdım?hemen yandaki üçlü koltuÄŸun önünde iki elimle askılı elbisenin askılarından kurtarıp bir çırpıda çıplak kalmasını saÄŸladım?evet gerçekten de semanın vücudu dehÅŸet verici taze, hoÅŸ kokulu ve güzeldi?kafası öne eÄŸik kolları iki yandan aÅŸağı sarkan semanın ürkek olduÄŸu kadar bir o kadar da heyecanlı olduÄŸu nefes alışlarından göğüslerinin ritmik bir ÅŸekilde inip kalkmasından belliydi?sol elimle eÄŸik olan kafasını yüzüme doÄŸru kaldırıp gözlerinin içine bakarak sanırım biraz ürkek ve biraz da heyecanlısın dedim?hemen arkasına geçip iyice yaklaÅŸtım?vücudunun sıcaklığını, tazeliÄŸini hissedebiliyordum?nefesimi ona hissettirmek istiyordum?omuzlarından tuttuÄŸumda ise elektrik çarpmış gibi irkildi?kulağına sakin olmasını arzu ederse buna bir son verebileceÄŸimizi fısıldadım?ardından boynuna öpücükler kondurmaya baÅŸladım?teninin kokusunu derin nefeslerle içime çekiyordum?kollarını göbeÄŸini kalçalarını bacaklarını baldırlarını okÅŸuyordum?öpücüklerimin yerine dilimi kullanmaya baÅŸlamıştım?boyunun hemen arkasından sırtının dilimle ince bir çizgi çeker gibi aÅŸağıya doÄŸru yalıyordum..küçük bir ah inlemesi aÄŸzından döküldü?hakan vaziyetten istifade gömlek ve pantolonu çıkarıp boxer la yerine oturduÄŸunda sikinin kalktığını gören sema hakana demek durumdan memnunsun öylemi aÅŸkım diyordu? hakan da hemen cevap veriyor?sanırım her ikimiz de aynı memnuniyeti yaşıyoruz tatlım diye karşılık veriyordu?ben ise dilimle semanın kalçalarına ulaÅŸmış? etli kalçalarını okÅŸuyor öpüyor diÅŸliyor ve hafif hafif yoÄŸuruyordum?ayaÄŸa kalkıp sertleÅŸen yarağımın semanın kalçalarına sürtmesini saÄŸladım?üçlü koltuÄŸa sırt üstü yatırdığım sema ve sikini okÅŸayan hakan arasında bende pantolonumu çıkarıp altımı çıplak bırakıp yarağımı her ikisinin gözünün önünde kısa bir süreliÄŸine görmelerini saÄŸladım?daha sonra eÄŸilip semanın göğüslerine öpücükler kondurmaya baÅŸladım?önce birini sonra diÄŸerini öpüyor dilliyor..göğüs uçlarını diÅŸlerimin arasına alıp bırakmaya baÅŸladım?belli bir süre sonra aÅŸağıya hareket etmeye baÅŸladım?ama dilimle daireler çiziyor göbek deliÄŸini yalamayı ihmal etmiyordum?tam alt kısma geldiÄŸimde tekrar göğüslerine doÄŸru çıkıyor bu sefer tenini aÄŸzıma hapsedip hafif çekiÅŸtiriyordum?sema ise sabırsızlanıp hemen amını yalamam için söyleniyordu inleyerek?bende kırmayıp amına doÄŸru yola çıktım?iÅŸte tertemiz yeni traÅŸlı hafiften sulanmış etli cevher amcık tam karşımda duruyordu?bir süre baktım?küük dokunuÅŸlar yaptım?hafif hafif üfledim?ben üfledikçe sema gerildi kasıldı?ardından dayanamayıp başımı amına doÄŸru bastırdı?bende dünden razı olarak bu istekli hareketine karşılık olarak dışarı çıkmış am dudaklarını dilimle emmeye baÅŸladım?gerçekten çok tatlıydı?tam bir am gibi kokuyor ve benim yarağımın sertleÅŸtiÄŸini hissedebiliyordum?derin derin nefesler alıp amcığı kokluyor dilimin üstü ile yukarı aÅŸağı yalıyordum?klitorisi aÄŸzımın içine alıyor aÄŸzıma aldıkça semadan inleme sesleri yükseliyor kalçalarını saÄŸa sola hareket ettiriyordu?bende yaladıkça kendimden geçiyor gibiydim? ahlar ohlar arasında dilime ÅŸekil verip semanın amının içine sokup çıkarıyordum?bundan gerçekten çok zevk alıyordum?diÄŸer yandan hakanda sikini özgürlüğe kavuÅŸturmuÅŸ elinde tutup semanın yanına yaklaşıp kafasını tutarak sikinin başını aÄŸzına vermeye baÅŸladı?yalnız hakan sikini semanın aÄŸzına tam sokmuyor girer girmez hemen geri çekiyordu?artık hepimiz kuduryorduk?ben biraz daha aÅŸağıya inip semanın götünüde yalamaya baÅŸladığımda semanın sesi iyice deÄŸiÅŸmeye baÅŸlamış dayanamadığını gelmeye yakın olduÄŸunu inleyerek söylüyordu?hakanda artık daha hızlı hareket ediyor semanın aÄŸzını sanki ama girer gibi sikiyor girip çıkıyordu bir eliyle göğüslerini avuçluyor bir eliyle semanın kafasını sikine doÄŸru bastırıyordu arada eÄŸilip semanın yiyecek gibi öpüyor o da ahlar ohlar içinde zevke geldiÄŸini belli ediyordu?bende hem süreyi uzatmak için hem de pozisyonu deÄŸiÅŸtirmek istedim?hepimizin gözleri kaymış birbirimize bakarken semaya yüz üstü köpek pozisyonunda dönüp domalmasını söyledim?hakan geri çekildi?sema dediÄŸim pozisyonu aldı götü kapak gibi ortaya çıkmıştı bende tam arkasına geçerek müthiÅŸ kalçalarını ellerimle sıkıp bırakıyor müthiÅŸ göt deliÄŸinin rengine ıpıslak amcığına bakıyordum?yarağım taÅŸ kesilmiÅŸ dik vaziyette duruyordu?hakanla göz göze geldik.. o da kaldığı yerden yani semanın aÄŸzına doÄŸru sikini uzatıp çekmeye baÅŸladı?bende dayanamayıp yüzümü kelimenin tam anlamıyla semanın amına gömdüm?derin iç çekip ohlar ahlar içinde dilimi yukarı aÅŸağı kaydırıyor ÅŸekil verip amının içine sokuyordum?arada kalçalarını diÅŸliyor sonra tekrar gömülüyor suratımı amına götüne sürtüyordum?sema deÄŸiÅŸik seslerle aldığı zevki dışa vuruyordu?bende daha gaza geliyordum?kalçalarını aralayıp dilimle göt deliÄŸini yalıyor zaman zaman içine doÄŸru batırıyordum?bu sefer dilimi ÅŸekil deÄŸiÅŸtirip göt deliÄŸine sokup çıkarmaya baÅŸladığımda sema kalçalarını ileri geri hareket ettirip hem hakan sikini aÄŸzına sokup çıkartıyor hem de benim dilimi götüne girip çıkması için yardımcı oluyordu tabii kendi aldığı zevki de daha da artıyordu?artık hakan gelmek üzere olduÄŸunu inleyerek söylüyor nereye boÅŸalmasını semaya soruyordu?tam ben bu arada araya girip suratına boÅŸalmasını söyledim?sema da onaylar bir ÅŸekilde evet diye inleyerek kasılmaya baÅŸladı?hemen ardından hakan biraz geri çekilip semanın suratına doÄŸru menilerini akıtmaya baÅŸladı?bende bu manzarayı görmek istiyordum?öyle de yaptım?semanın suratına yanağına dudaklarına çenesine çarpan meniler sekip aÅŸağıya veya yukarıya doÄŸru gidiyor?sema da menileri yutmak için hakanın sikine öne doÄŸru hamle yapıyor aÄŸzına almaya çalışıyordu?kısa bir süre sonra her ikisi de duruldu olduÄŸu yere yığıldı?sema ve hakan ise bana bakıp bıyık altı bir gülümseme ile sıranın bende olduÄŸunu ima ediyorlar bir yandan da söyleniyorlardı?bende fırsattan istifade içkimden bir yudum alıp kuruyan aÄŸzıma derman oldum.. e nede olsa bir saatti aÅŸkın yalıyordum?semaya sırt üstü uzanmasını söyledim?artık finale zamanı gelmiÅŸti?ama onlara bir sürprizim vardı ve nasıl tepki vereceklerini düşünüyordum ve bu beni heyecanlandırıyordu?arada da sema yarağıma iltifatlar ediyor güzel olduÄŸundan keÅŸke onu içime almak için konuÅŸmuÅŸ olsaydık diyordu?hakan ile şöyle bir bakıştık?hafif bir gülümseme ile ben semanın bacaklarının arasındaki yerimi amının tam karşısında yerimi almış ıslanmış amına küçük öpücükler konduruyordum?kendine ve eÅŸi semaya bir sigara yakıp getiren hakan tam karşımızda oturmuÅŸ bizi izliyordu?semanın sigarası bitmesine doÄŸru ben yine amcığını aÄŸzıma hapsetmeye baÅŸlamış hem semayı ikinciye hemde kendimi birinci geliÅŸime hazırlıyordum?baldırlarını göbeÄŸini öpüyor yalıyordum her seferinde daha da hırslanıyor biraz daha hoyratlaşıyordum?sema buna karşılık vermeye baÅŸladığında ahlar ohlar arasında bu sefer ben ona ve amcığına iltifatlar ediyordum?bu ne güzel bir amcık, içi yanıyordur, bu amcık nasıl dardır, bu amcık tam sikilmelik gibi ÅŸeyler söylüyordum?giderek kendimden geçmiÅŸ semanın bacaklarını yukarıya göğüslerine doÄŸru eÄŸik bir ÅŸekilde kabak gibi ortaya çıkartıp götünü amını deli gibi yalıyordum?arada doÄŸrulup bacaklarını baldırlarını öpüp yalıyor?ayak parmaklarÄ
±nı aÄŸzıma sokup çıkarıyordum..bazen semada boÅŸta kalan diÄŸer ayağı ile sikime dokunuyor okÅŸuyordu?hakanın gözünden kaçmayan bu hareketler faul yok konuÅŸtuÄŸumuz gibi demesine sebep olsa da onunda yeniden sikinin yeniden hareketlenip sertleÅŸmesine de olanak vermiÅŸti?artık bende boÅŸlamak istiyordum?ve süprizm karşısında ne yapacaklarını düşündükçe yarağım daha da sertleÅŸiyor damarları yerinden çıkacak gibi olduÄŸunu hissedebiliyordum?.bir yandan yalıyor bir yandan da nereye boÅŸalmamı istediklerini semaya sordum?sema gözleri baygın ahlar ohlar arasında inleyerek sen karar vermeyecek miydin diye zar zor söyledi?evet ama ben ÅŸuan senin düşünceni merak ediyorum tatlım diyerek?hemen cevap verdim?sema derin ohlama ile beraber içime aÅŸkım diyerek benim sürpriz imi bir bakıma bozuyordu?bende evet tatlım bu dölleri içine akıtacağım..derin derin nefes alıyordum kudurmuÅŸ gibiydim?bende hakana bu amcığı dölle doldurayım mı diye sordum?hakan bu konuÅŸmalar arasında sikini hızlıca yukarı aÅŸağı sıvazlayıp otuz bir çekip kendinden geçer bir halde?o da bu olaya onay veriyordu ahlar ohlar çekerek?yerinden kalkıp tekrar sikimi semanın aÄŸzına vermeye geldi?ama bu sefer hiç geri çıkmıyor neredeyse hep ileri doÄŸru sokuyordu?sadece semanın aÄŸzında ileri yapıyordu?ben yine sulanan semanın amcığını suratıma çeneme sürtüyor am sularını bulaÅŸtırıyor? dilimi de ÅŸekle sokup amına yukarıdan aÅŸağıya girip çıkıyordum.. sema da kalçalarını yukarı doÄŸru hareket ettiriyor bana destek oluyordu?bende film kopmak üzereydi?nefes nefese kalmış semanın sulanan amcığı suratıma bulaÅŸmış bir ÅŸekilde doÄŸruldum?yarağımı ellemeden kalçalarımı saÄŸa sola hareket ettiriyor çarptırıyor semanın ve hakanın görmesini saÄŸlıyordum?bu hareketi kısa bir süre daha yaparak yarağımı semanın amının üzerinde yukarı aÅŸağı girmesi için hazırlayıp ıslanan amcığının önünde beklemeye baÅŸladım?hakanın siki semanın aÄŸzının içinde hareket halindeyken bense semanın gözlerinin içine bakıyordum terden hepimiz sırıl sıklam olmuÅŸ derin nefes alış veriÅŸ veriÅŸlerimiz birbirine karşımıştı?ve aniden yarağımı semanın amına batırmaya baÅŸladım?ıpıslak amcığının içinde yavaşça kaybolan yarağımı ateÅŸ kaplamış sanki sarmış sarılmış gibiydi?tam köklemiÅŸ durumdayken hakanın sikini aÄŸzından çıkaran sema garip seslerle beraber evet sok sik beni?devam et..içimi kapladın?oh..ah diye inliyordu?oysa ben sadece boÅŸalacaktım..hepsi bu?ve bunu gerçekleÅŸtirmek için hafifçe geri çekilip yarağımı iki kez arka arkaya sertçe tam sokup tam çıkardım?ve sonuncusunu vurduÄŸumda sema ile aynı anda kasılarak tüm döllerimi amının içine akıtmaya baÅŸladım?sema da kasılıyor amını kasıp bırakıyordu?hakan ise tekrar semanın suratına boÅŸalıyordu?tabii unutmadan semanın bir elinin tırnaklarını sırtıma diÄŸer elinin tırnaklarını ise kalçalarıma batırmasının dışında doÄŸrusu müthiÅŸ bir son yaÅŸamıştık?belki de yeni baÅŸlangıç...evet ÅŸimdilik bu kadar?bana ulaÅŸmak isteyen saygılı, ciddi, cesur,dürüst, samimi, bayan ve/veya çiftler olursa azazel_rai@hotmail.com msn adresini ekleyebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder