13 Şubat 2008 Çarşamba

Ahh patronumun yarrağı

ben 18 yaşında bır kızım okullar acıldıgında staja başlayacaktım bunun içinde bır buruyo iş goruşmesıne gıttım cok suslemıştım kısa etek felan gıymıştım patronda 25 yaşında yalnış yaşıyan bırıydı benı goruru gormez hemen işe aldı işe başladıktan 3 ay sonra felan bende onunla olmayı aklıma koymuştum iş yerınde genelde ikimiz kalırız o gun hava cok sıcaktıı bende kısa etek ve goyuslerı acık badı vardı akşama dogru odasına gıdıp cok sıcak oldugunu felan soledım sohabet etmeye başladık tabı benı suzuyordu bacaklarıma goyuslerınebakıyorduu buda benım cok hoşuma gıdıyordu onun masasının yanındada klıma vardı yanına gelmemı soledı serınleme için tabı bende gıdıp masaya yaslandım aletı dımdık duruyoduu sonra soguk bı şeyler almak için mutfaha gıttım tabı oncedende dış kapıları felan kılıtlemıştım neyse gıttım mutfaga arkamdan oda gelmışş masaya oturmuş bana bakım aletıyle oynuyodu bende yanına gıdıp kolasını verdım kendımede dondurma aldım ve tam tıbındeydın aletı bana degıyodu tabı ben aletıne bakıyodum oturdugu yerın yanına yaslandım dondurmamu yalıyodum ve o cıldırıyodu daha sonra tekrar odaya gecıp koltuga otuedum oda ynıma geldı daha fazla dayanamdı bacaklarımı ellemeye başladı son sex oldugumu felan soyluyodu bende badımı cıkarıp kucagına oturdum delıcesıne opüşuyoduk memelerımı sıkıyodu amımı yalayarak benım cıldırtıyodu bende onunkını yalıyodum 20 cm sıkını bı anda sontu bana artık hergun sıkışıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder