18 Ocak 2014 Cumartesi

yengemi götten siktim izle

slm ben 18 yasındayım yengemde 35 yasında çok sexi bi kadın anlatacagım olay iki ay önce amcam işleri nedeniyle şehir dısına cıktı ve ben onlarda kaldım gece olmasını sabırsızlıkla beklıyordum yengeme yorgun oldugu zamanlar masaj yapardım. Ve coçukları uyuyunca 1 saat aradan geçmişti ve yengeme masaj yapayımmı diye sordum ve beklediğim cevabı almıştım ben masaj yapmaya basladım üzerinde gecelik vardı ben elimi geceliğn altından soktum ve
ammının üzerine koydum ne yapıoyrsun diye irkindi ve sesini çıkarırsa herkese anlatırım diyince o da razı olduben hemen yengemin altındaki tangasını çıkardım yarragımı agzına verdim önce almak istemedi ben agzına zorla soktum belliki daha önce hiç agzın aalmamış çünki bosalınca tükürdü daha sonra ammına girdim3 sefer ammına bosaldım ve götüne girecegimi söyledim amcam hiç yengemi götten sikmemiş ben götüne yarragımı dayadım ahhh diye bagırdı ben iyice zorladım sikimin kafası içine girmişti yengem ne kadarda acıyor desede ben 18lik sikimin tamamını içine sokmustum tamamen içine bosaldım ve yengemle ne zaman yalnız kalsak sexyapıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder